شناسهٔ خبر: 66632292 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برگزاری نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع ایران

نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع ایران، ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌گردد.

صاحب‌خبر -

نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع ایران  با شعار چرخش‌های تحول‌آفرین، هوشمندسازی و داده‌محوری طی روزهای 26 و 27 اردیبهشت‌ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

دکتر سید فرهنگ فصیحی، رئیس هیات‌مدیره انجمن مهندسی صنایع ایران و دبیر نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع گفت: هجده دوره برگزاری موفق این کنفرانس، گواه کیفیت قابل توجه آن است. کنفرانس نوزدهم در دو بخش ارائه مقالات علمی و پنل‌های صنعتی برگزار خواهد شد. در تعریف محورهای علمی کنفرانس، تلاش شده است با توجه به ضرورت توجه به پارادایم‌های جدید، محورهای مرتبط با هوشمندسازی و علوم داده نیز گنجانده شود. برنامه‌های جانبی متنوعی از جمله کارگاه‌های آموزشی مرتبط و همچنین مسابقه دانشجویی بهره‌وری (بهجام) با همکاری سازمان ملی بهره‌وری ایران همزمان با کنفرانس برگزار خواهد شد.

به گزارش دبیرخانه کنفرانس، سیدمهدی حمزوی عضو‌هیات‌مدیره و دبیر انجمن مهندسی صنایع ایران اضافه کرد: استقبال قابل توجهی توسط شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف از کنفرانس شده است که این موضوع، مسئولیت انجمن را سخت‌تر می‌کند. شرکت‌های بزرگی همچون همراه‌اول، فولاد مبارکه اصفهان، مهندسی و توسعه پتروسازه مبین، پست بانک ایران، فرزان فن‌اندیش فردا، گروه رهیاب پیام گستران و شرکت ملی انفورماتیک تنها بخشی از حامیان و همراهان کنفرانس نوزدهم می‌باشند. انجمن مهندسی صنایع از تمامی صنایع، سازمان‌ها و شرکت‌ها برای حضور در این کنفرانس دعوت به عمل می‌آورد. علاقه‌مندان به حضور در کنفرانس می‌توانند از طریق وب‌سایت آن به نشانی iiiec.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

"این مطلب تبلیغاتی است"

نظر شما