شناسهٔ خبر: 66627895 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع ایران، ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع ایران، ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع ایران با شعار چرخش‌های تحول‌آفرین، هوشمندسازی و داده‌محوری طی روزهای 26 و 27 اردیبهشت‌ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد. دکتر سید فرهنگ فصیحی، رئیس هیات‌مدیره انجمن مهندسی صنایع ایران و دبیر نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع گفت: هجده

صاحب‌خبر -

نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع ایران با شعار چرخش‌های تحول‌آفرین، هوشمندسازی و داده‌محوری طی روزهای 26 و 27 اردیبهشت‌ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

دکتر سید فرهنگ فصیحی، رئیس هیات‌مدیره انجمن مهندسی صنایع ایران و دبیر نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع گفت: هجده دوره برگزاری موفق این کنفرانس، گواه کیفیت قابل توجه آن است. کنفرانس نوزدهم در دو بخش ارائه مقالات علمی و پنل‌های صنعتی برگزار خواهد شد.

در تعریف محورهای علمی کنفرانس، تلاش شده است با توجه به ضرورت توجه به پارادایم‌های جدید، محورهای مرتبط با هوشمندسازی و علوم داده نیز گنجانده شود. برنامه‌های جانبی متنوعی از جمله کارگاه‌های آموزشی مرتبط و همچنین مسابقه دانشجویی بهره‌وری (بهجام) با همکاری سازمان ملی بهره‌وری ایران همزمان با کنفرانس برگزار خواهد شد.

به گزارش دبیرخانه کنفرانس، سیدمهدی حمزوی عضو‌هیات‌مدیره و دبیر انجمن مهندسی صنایع ایران اضافه کرد: استقبال قابل توجهی توسط شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف از کنفرانس شده است که این موضوع، مسئولیت انجمن را سخت‌تر می‌کند. شرکت‌های بزرگی همچون همراه‌اول، فولاد مبارکه اصفهان، مهندسی و توسعه پتروسازه مبین، پست بانک ایران، فرزان فن‌اندیش فردا، گروه رهیاب پیام گستران و شرکت ملی انفورماتیک تنها بخشی از حامیان و همراهان کنفرانس نوزدهم می‌باشند.

انجمن مهندسی صنایع از تمامی صنایع، سازمان‌ها و شرکت‌ها برای حضور در این کنفرانس دعوت به عمل می‌آورد. علاقه‌مندان به حضور در کنفرانس می‌توانند از طریق وب‌سایت آن به نشانی iiiec.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

منبع: fararu-734711

نظر شما