شناسهٔ خبر: 66626999 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

محکومیت ۲ میلیارد ریالی انبار مواد غذایی در کرمانشاه

مدیرکل تعزیرات استان کرمانشاه، از محکومیت ۲ میلیارد ریالی انبار مواد غذایی در کرمانشاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

قهرمان شاهی، مدیرکل تعزیرات استان کرمانشاه از محکومیت ۲ میلیارد ریالی انبار مواد غذایی در کرمانشاه خبر داد.

وی ادامه داد: پرونده تخلف ثبت نکردن ۷۶۳ کیسه برنج ۱۰ کیلویی در سامانه به ارزش ۲ میلیارد و ۲۸۹ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده ارسالی از بازرسان صنعت، معدن تجارت کرمانشاه، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۲۸۹ میلیون ریال به جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

وی اشاره‌ای به پرونده ارسالی پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف سیگار از داخل خودرو داشت و گفت: پرونده قاچاق سیگار به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

شاهی خاطرنشان کرد: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سیگار قاچاق، متهم را به پرداخت یک‌میلیارد و ۸۷۷ میلیون ریال معادل ۲ برابر ارزش ریالی کالا جریمه نقدی محکوم کرد.

وی در خصوص پرونده ارسالی مأموران انتظامی کرمانشاه مبنی بر کشف محموله قاچاق را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری، ادامه داد: پرونده قاچاق لباس زنانه و مردانه مستعمل خارجی به ارزش ۱۱۷ میلیون ریال در شعبه هفتم ویژه مبارزه با قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط لباس‌های کشف شده متهم را به پرداخت ۷۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل چهار برابر ارزش ریالی کالا محکوم کرد .

نظر شما