شناسهٔ خبر: 66625481 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

شایعه: ریمستر Breath of the Wild برای نینتندو سوییچ ۲ در دست ساخت است

با نام رمزی U-King-O / comicbook

صاحب‌خبر -

سال گذشته، ظاهرا در یک رویداد پشت درهای بسته در گیمزکام ۲۰۲۳، اعضای منتخبی از رسانه‌های بازی به جانشین نینتندو سوییچ نگاهی انداختند. طبق گزارش‌ها، نسخه بهبودیافته The Legend of Zelda: Breath of the Wild نشان داده شد.

این نسخه بر روی سیستمی با نرخ فریم و وضوح بالاتر در مقایسه با نسخه‌ای که برای سوییچ در سال ۲۰۱۷ عرضه شد، در حال اجرا بود. در زمان انتشار آن گزارش‌ها، مطمئن نبودیم که آیا این یک نسخه واقعی است یا صرفا یک نسخه دموی فنی برای نشان دادن توانایی‌های سیستم.

با این حال، یک شایعه جدید ادعا می‌کند که این نسخه واقعی و توسط نینتندو در دست ساخت است.

به گفته افشاگر معروف به Midori، پروژه‌ای در نینتندو با نام رمزی U-King-O وجود دارد. پس از این پست در توییتر، کاربر Skipper93653 اشاره کرد که نام رمز داخلی اصلی مورد استفاده برای Breath of the Wild، چیزی نبود جز U-King.

هم Midori و هم Skipper خاطرنشان کردند که نینتندو اغلب برای بازی‌هایی که برای سیستم دیگری منتشر می‌شود، پسوندی را به پورت‌ها و ریمسترها اضافه می‌کند و از Captain Toad: Treasure Tracker به عنوان نمونه یاد کردند.

این بازی ظاهرا دارای نام رمزی “Kinopio” در Wii U و سپس “Kinopio-S” در سوییچ و همچنین “Kinopio-C” در 3DS بود. اگر این اطلاعات درست باشد، بازی‌هایی که به جانشین نینتندو سوییچ پورت می‌شوند، از پسوند «-O» استفاده می‌کنند.

Breath of the Wild Breath of the Wild

مانند هر شایعه دیگری، باید تا زمان اخبار رسمی منتظر ماند. با این حال، لازم به ذکر است که Midori در مورد افشای اطلاعات و شایعات، سابقه بسیار خوبی دارد. او اخیرا وجود Sonic Rumble را چندین ماه قبل از اعلام رسمی توسط سگا به دقت فاش کرد.

همراه با گزارش‌های گیمزکام در سال گذشته، به نظر می‌رسد که یک پورت بهبود یافته Breath of the Wild برای نینتندو سوییچ ۲ در راه است. از آنجا که به طور قطع نمی‌دانیم آیا سیستم جدید با نسخه‌های قبلی سازگار است، باید دید به عنوان یک ارتقاء پولی عرضه می‌شود یا به عنوان یک بازی مستقل.

نینتندو هنوز به طور رسمی جانشین سوییچ را معرفی نکرده، اما می‌توان انتظار داشت که در آینده نزدیک در مورد آن مطلع شویم. چند روز پیش، رئیس نینتندو اعلام کرد که سیستم جدید در مقطعی قبل از پایان سال مالی شرکت، قبل از مارس ۲۰۲۵، رونمایی خواهد شد.

داستان مستر بیست ؛ پادشاه یوتوب

ظاهرا حذف بازی Helldivers 2 از استیم تصمیم خود سونی بوده است - ویجیاتو ظاهرا حذف بازی Helldivers 2 از استیم تصمیم خود سونی بوده است - ویجیاتو comicbook

برچسب‌ها:

نظر شما