شناسهٔ خبر: 66617837 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دانش آموزان منطقه آزاد ارس حافظ میراث کهن شدند

در راستای افزایش اطلاعات عمومی ارس‌وندان از ژئوپارک جهانی ارس و مزایای آن برای منطقه، کارگاه‌های آموزشی با هدف معرفی ژئوپارک‌ها و آشنایی دانش‌آموزان و جامعه محلی با میراث کهن زمین‌شناختی، سلسله کارگاه‌های آموزشی ژئوپارک ارس در مدارس جلفا برگزار شد. در راستای افزایش اطلاعات عمومی ارس‌وندان از ژئوپارک جهانی ارس و مزایای آن برای منطقه، کارگاه‌های آموزشی با هدف معرفی ژئوپارک‌ها و آشنایی دانش‌آموزان و جامعه محلی با میراث کهن زمین‌شناختی، سلسله کارگاه‌های آموزشی ژئوپارک ارس در مدارس جلفا برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، این کارگاه توسط معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان جلفا در سطوح متفاوت و متناسب با مقاطع تحصیلی دانش‌آموزان، در قالب آموزش‌های عملی، فیلم کوتاه و انیمیشن، کاردستی و مسابقه توسط مربیان تربیت شده اختصاصی ژئوتوریسم ارائه می‌گردد که مورد استقبال دانش‌آموزان قرار گرفته است. 

 این طرح بعد از امتحانات پایان سال تحصیلی دانش‌آموزان در قالب آموزش‌های تابستان و طرح صبا نیز برای دانشجویان و دانش آموزان به اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام

نظر شما