شناسهٔ خبر: 66608853 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مديرکل بنياد مازندران از آغاز رزمايش ديدار با خانواده‌هاي معزز شهداي امدادگر خبر داد

صاحب‌خبر -
مديرکل بنياد مازندران از آغاز رزمايش ديدار با خانواده‌هاي معزز شهداي امدادگر خبر داد
خبرگزاری آریا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: رزمایش دیدار با خانواده های معزز شهدای امدادگر با مشارکت بنیاد، سپاه کربلا و هلال احمر امروز در 22 شهرستان آغاز شده است.

به گزارش ایثار، سعید کهن سال در جلسه وبیناری آغاز رزمایش دیدار با خانواده های معزز شهدای امدادگر استان که صبح امروز در سپاه کربلا استان برگزارشد، گفت: شهدای امدادگر در دوران دفاع مقدس با وجود اینکه هیج سلاحی از خود نداشتند در شرائط سخت از خود ایثارگری نشان میدادند و هر لحظه خطر را می دیدند اما یک تنه مجروحان و رزمندگان را مداوا میکردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به برگزاری 6رزمایش دیدار با جامعه معزز ایثارگری با مشارکت سپاه کربلا استان، اظهار کرد: در رابطه با دیدار و تکریم از خانواده های معزز شهدا، یک وحدت، همگرایی و یکپارچکی در میان دستگاه های اجرایی ایجاد شده است که اثرات آن را امروز حس می کنیم.
کهن سال خاطرنشان کرد: یکی از اهداف این رزمایش این است زمانی که خدمت خانواده های معزز شهدا میرسیم از فضای نورانیت و معنویت این عزیزان بهره مند می شویم، همچنین احصاء مشکلات و رفع دغدغه های آنان و عرض ادب و احترام به ساحت مقدس شهدا و خانواده های عزیز شهدا از دیگر اهداف این رزمایش محسوب میشود.
مدیرکل بنیاد مازندران با بیان اینکه امروز به طور همزمان رزمایش دیدار با 296 خانواده معزز شهید امدادگر با رمز یا ثامن الائمه در 22 شهرستان استان با مشارکت سپاه کربلا استان، هلال احمر و همکاری سایر ادارات آغاز شده است، عنوان کرد: اولین یادواره شهدای امدادگر مازندران پنج شنبه 27 اردیبهشت ماه در ساری برگزار میشود.
کهن سال، ضمن قدردانی از همراهی سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران با بنیاد در برگزاری رزمایش دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران، یادواره ها، فعالیتهای فرهنگی و ترویجی در جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، اذعان داشت: شهدا به آحاد مردم جامعه تعلق دارند لذا دلبستگی به شهدا و اعتقاد قلبی به شهید و شهادت باید در جامعه ساری و جاری شود.
سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا استان با اشاره به هدف برگزاری رزمایش دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گفت: یادواره شهدای امدادگر در واقع پیش کنگره 10 هزار و 400 شهید مازندران است که مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
سردار مسلمی افزود: کارهای شهدایی ره توشه ای برای ما در آخرت است، اینکه برنامه ای با موضوع ایثار و شهادت برگزار میشود و نقش دستگاه ها را پررنگ میکند این بیانگر یک هم افزایی و همدلی است، کهن سال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران همیشه در این برنامه ها حضوری میدانی و فعال داشته است.
در این جلسه فخاری مدیرکل هلال احمر، معاونین فرهنگی، مددکاری و مشارکتهای مردمی بنیاد مازندران حضور داشتند.
انتهای پیام/

نظر شما