شناسهٔ خبر: 66608345 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

جلسه بدون اعلام نتیجه و جزییات معاون رئیسی با بورسی ها+توقعات و حرف درمانی!

جلسه رئیس سازمان برنامه و بودجه با ۴۱ مسئول و مدیر بازارسرمایه، بدون اعلام نتیجه مشخص و جزییات و در غیاب رسانه ها برگزار شد!!!

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جلسه مشترک رئیس سازمان برنامه و بودجه با 41 مسئول بازار سرمایه و مدیر ارکان و شرکت در حالی عصر دیروز بدون حضور رسانه ها برگزار شد که به جز چند اظهارنظر محدود و مختصر، جزییات و نتیجه ایی از این رویداد مخابره نشده و معلوم نیست معاون رئیسی به نمایندگی از دولت چه موضعی و برنامه ای برای بازار سرمایه دارد؟

این درحالی است که به احتمال زیاد مجلس امروز در مورد دردسر بزرگ بورس و مربوط به بند س تبصره 6 قانون بودجه 1403 (تعیین سقف معافیت مالیاتی 500 و 50 میلیارد تومانی شرکت ها و و صندوق های سرمایه گذاری و افراد حقیقی) تصمیم گیری می کند!     

براساس این گزارش، داود منظور که در ساختمان برنامه و بودجه و در غیاب خبرنگاران، میزبان مسئولان و مدیران بازارسرمایه بود، نقش دولت و این سازمان در تعریف تبصره 6 را تکذیب کرد و مدعی شد از وضعیت بحرانی بورس مطلع بوده ولی فقط به نگاه راهبردی و هم اندیشی برای رفع مشکلات و وعده حمایت، اکتفا کرد و برنامه ایی برای برون رفت بازار سهام از وضعیت بغرنج چند ساله نداد!

وی همچنین با اعلام برنامه سال جاری دولت برای عرضه 4 هزار میلیارد تومان اوراق، سهم بازار سرمایه از این حجم را 1.6 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و خواهان تامین مالی دست به نقد و 254 میلیارد تومانی در همین ابتدای سال شد!

از قرار معلوم مجید عشقی رئیس سازمان بورس هم همان مواضع قبلی و منتشره در رسانه ها مانند نقش تصمیمات اشتباه برخی وزارتخانه ها در آسیب به دولت و به دلیل سهم 60 درصدی دولت از بورس را تکرار کرد.

با این همه باید منتظر ماند و دید که آیا جزییات و نتیجه این جلسه از سوی رسانه های دولتی منتشر می شود یا باید به همین نکات تکراری همراه با حرف درمانی و شعار بسنده کرد!

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

نظر شما