شناسهٔ خبر: 66605053 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال؛

شمس‌آذر برد دور رفت را تکرار کرد/ تداوم بحران در ملوان

تهران- ایرنا- تیم شمس‌آذر در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال برابر ملوان به پیروزی رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش شامگاه شنبه ایرنا، در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، تیم‌های شمس‌آذر قزوین و ملوان بندرانزلی از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه امروز در ورزشگاه سردار آزدگان قزوین به مصاف هم رفتند. علی بای با کمک‌های رحیم حاجی پور و هیوا بهمنی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

شمس‌آذر در شرایطی میزبان ملوان بود که در ۲ هفته اخیر با کسب یک برد و یک مساوی، توانسته بود دوباره یک روند صعودی را طی کند؛ روندی که سبب شده بود در این دیدار خانگی به دنبال سه امتیاز باشد. در سوی دیگر ملوان در ۴ بازی اخیر از برد فاصله گرفته بود و با کسب ۲ باخت و ۲ مساوی، سعی در بازگشت دوباره به جاده پیروزی داشت.

مسابقه با حملات شمس‌آذر آغاز شد و شاگردان سعید دقیقی توانستند خیلی زود با استفاده از اشتباه مدافعان ملوان به گل برسند و در دقیقه ۵ محمد پاپی توانست شمس‌آذر را یک بر صفر پیش بیندازد. پس از این گل زودهنگام، فشار ملوان برای جبران گل خورده بیشتر شد اما دفاع منسجم نماینده قزوین، سبب شد تا موقعیت خطرناکی روی دروازه علیرضا جعفرپور خلق نشود. در نهایت نیمه اول با برتری یک بر صفر شمس‌آذر به پایان رسید.

نیمه دوم با وجود عقب بودن ملوان، متعادل آغاز شد و تیم‌ها سعی در ایجاد موقعیت روی دروازه‌ یکدیگر داشتند. در این بین حملات شمس‌آذر زهردارتر بود. با این حال در این نیمه که کم موقعیت دنبال شد، توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

در نهایت شمس‌آذر توانست ملوان را یک بر صفر شکست دهد و با تکرار پیروزی بازی رفت، ۳۸ امتیازی شود و با قرار گرفتن در رده ششم، جای ملوان را بگیرد.

ملوان هم با ثبت سومین باخت در ۵ بازی اخیر، ۳۷ امتیازی باقی ماند و با یک پله سقوط در رده هفتم قرار گرفت.

ترکیب اولیه شمس آذر قزوین:

علیرضا جعفرپور، صادق آلبوصبیح، علی آزادمنش، محمدرضا رضایی، هومن ربیع‌زاده، حسین گودرزی، محسن طرحانی، پوریا سرآبادانی، محمد پاپی، امیرمحمد نسایی و فراز امامعلی

سرمربی: سعید دقیقی

ترکیب اولیه ملوان:

حبیب فرعباسی، حامد نور محمدی، محمد طیبی، آرمان اکوان، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، میلاد سرلک، پویا پورعلی، رضا جعفری، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

سرمربی: مهدی تارتار

نظر شما