شناسهٔ خبر: 66605035 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

شمس آذر 1-0 ملوان/ دقیقی با برد به استقبال پرسپولیس رفت

شمس آذر مقابل ملوان به برتری 1-0 دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، دو تیم ملوان و شمس آذر در نخستین دیدار از رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت 17:15 در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند.

ترکیب ابتدایی شمس آذر قزوین:

علیرضا جعفرپور، صادق آلبوصبیح، علی آزادمنش، محمدرضا رضایی، هومن ربیع‌زاده، حسین گودرزی، محسن طرحانی، پوریا سرآبادانی، محمد پاپی، امیرمحمد نسایی، فراز امامعلی

سرمربی: سعید دقیقی

ترکیب ابتدایی ملوان:

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، محمد طیبی، آرمان اکوان، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، میلاد سرلک، پویا پورعلی، رضا جعفری، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

سرمربی: مهدی تارتار

تیم داوری: علی بای/ کمک‌ها: رحیم حاجی پور و هیوا بهمنی، داور چهارم: امیر شریفی،  ناظر: نادر جعفری

گزارش بازی:

محمد پاپی بازیکن شمس آذر در دقیقه 5 برای میزبان گلزنی کرد. پس از این گل که روی اشتباه مدافعان ملوان به ثمر رسید، شاگردان تارتار چندین بار خود را به دروازه شمس آذر نزدیک کردند تا به گل برسند که در انجام این کار ناموفق بودند. در نهایت دو تیم با نتیجه 1_0 به سود شمس آذر راهی رختکن شدند.

دو تیم در نیمه دوم سعی بر نزدیک کردن خود به دروازه حریف بودند که موقعیت خطرناکی روی دروازه ها ایجاد نشد و بازی با همان نتیجه 1-0 به پایان رسید.

ملوان با این شکست به روند ناکامی خود در لیگ برتر ادامه داد تا این‌گونه شمس آذر ششمین تیمی باشد که شاگردان تارتار موفق به شکست آن‌ها نشده‌اند. 

شمس آذر با این سه امتیاز 38 امتیازی شد و در رده ششم قرار گرفت. 

شاگردان دقیقی پس از این برد با روحیه بیش‌تری مهیای بازی هفته آینده مقابل پرسپولیس خواهند شد. 

 

انتهای پیام/

نظر شما