شناسهٔ خبر: 66604498 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شانا | لینک خبر

در حاشیه روز پایانی بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت

پژوهشگاه صنعت نفت با شرکت کیمیاگران نفت‌ قرارداد امضا کرد

پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت «کیمیاگران نفت» قراردادی با هدف افزایش همکاری‌های دوجانبه در حوزه پژوهش و فناوری امضا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شانا، پژوهشگاه صنعت نفت قراردادی ۲ساله با شرکت کیمیاگران نفت امروز (شنبه، ۲۲ اردیبهشت) در حاشیه روز پایانی بیست‌وهشتمین نمایشگاه‌ بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، امضا کرد.

این قرارداد بین عظیم کلانتری‌اصل، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت، و جواد جعفری، مدیرعامل شرکت کیمیاگران نفت، امضا شد. «انجام خدمات و همکاری‌های مشاوره‌ای، مطالعاتی و تحقیقاتی» و «همکاری مشترک در خرید تجهیزات لازم برای راه‌اندازی دستگاه ارزیابی Top of Line Corrosion» و «ارزیابی مواد شیمیایی تولیدی شرکت کیمیاگران نفت» از مهم‌ترین مفاد این قرارداد است.

در آیین امضای این قرارداد، جواد جعفری، مدیرعامل شرکت کیمیاگران نفت، گفت: یکی از مواد این قرارداد مربوط به ساخت یک دستگاه اندازه‌گیری ویژه است که شرکت نفت‌ و گاز پارس جنوبی، سال‌هاست برای انجام امور مربوط به این دستگاه، به آزمایشگاهی در انگلیس وابستگی دارد.

وی ادامه داد: امیدواریم از امسال با کمک پژوهشگاه صنعت نفت، این آزمایش‌های ویژه را در داخل کشور انجام و نتایج را به‌عنوان یک مرجع قابل اتکا، در اختیار شرکت نفت‌ و گاز پارس جنوبی قرار دهیم.

به گزارش شانا، نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «صنعت نفت؛ جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» از چهارشنبه (۱۹اردیبهشت‌۱۴۰۳) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز شده و امروز (۲۲اردیبهشت‌۱۴۰۳) به کار خود پایان داد.

نظر شما