شناسهٔ خبر: 66602134 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برگزاری سی امین دوره آموزشی کشت سلول و بافت گیاهی توسط پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری

زینب سنگی

پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری سی امین دوره آموزشی و تخصصی کشت سلول و بافت گیاهی را در بخش وبینار در تاریخ ۲۴ و ۲۵ خرداد و دوره عملی ۲۹ و ۳۰ خرداد برگزار می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری سی امین دوره آموزشی و تخصصی کشت سلول و بافت گیاهی را در بخش وبینار در تاریخ ۲۴ و ۲۵ خرداد دوره عملی ۲۹ و ۳۰ خرداد برگزار می کند، نحوه طراحی یک آزمایشگاه کشت بافت، آشنایی با تجهیزات و اصول کار در آزمایشگاه کشت بافت، آماده سازی محلول های مادری و محیط های کشت پایه، آماده سازی هورمون ها و آنتی بیوتیک ها، استریل سازی بذر و بافت، نحوه جداسازی و انتقال ریز نمونه به محیط کشت، آموزش کشت سلول و کالوس، سازگاری گیاهان با شرایط محیطی از جمله عناوین مطرح این کارگاه تئوری و عملی ۴۰ هستند.

گفتنی است، گواهینامه معتبر از سوی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری به شرکت کنندگان این دوره آموزشی اهدا خواهد شد. همچنین این دوره آموزشی در اتوبان تهران کرج کیلومتر ۱۵ شهرک علم و فناوری پژوهش، بلوار پژوهش پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری برگزار خواهد شد. 

علاقه مندان می توانند برای شرکت در سی امین دوره آموزشی و تخصصی کشت سلول و بافت گیاهی با شماره تماس ۰۹۳۵۸۰۰۴۱۲۵ در ارتباط باشند.

انتهای پیام

نظر شما