شناسهٔ خبر: 66601464 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرعامل آبفا استان بوشهر:

فاز نهایی پروژه فاضلاب شهر دیلم وارد مرحله عملیاتی شد

مدیرعامل آبفا استان بوشهر: مدیرعامل شرکت و آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: عملیات اجرایی خطوط باقیمانده شبکه فاضلاب شهر دیلم در راستای توسعه و پوشش شبکه فاضلاب در این شهر آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، ابوالحسن عالی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات اجرایی خطوط باقیمانده شبکه فاضلاب شهر دیلم در راستای توسعه و پوشش شبکه فاضلاب در این شهر آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت و آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: پروژه احداث ایستگاه پمپاژ دیلم در راستای جمع آوری فاضلاب کوی فرهنگیان دیلم با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سال گذشته آغاز و در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی در حال احداث است.

عالی ادامه داد: پیش بینی شده با روند اجرایی کنونی پروژه مذکور در هفته دولت سال جاری افتتاح شود.

مدیرعامل شرکت و آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: پروژه احداث شبکه فاضلاب از پروژه‌های ارزشمند برای ارتقا سطح بهداشت و کیفیت زندگی شهری است که این مهم در دولت سیزدهم شتاب قابل قبولی گرفته است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: در حوزه آبرسانی شهرستان دیلم نیز پروژه‌هایی در مناطق شهری و روستایی افتتاح و عملیاتی شده که عمده هدف این پروژه تقویت و افزایش پایداری آب در این شهرستان است.

عالی افزود: پروژه‌های آبرسانی در روستاها از محل طرح جهاد آبرسانی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرایی شده که به پیشرفت قابل ملاحظه‌ای رسیده است.

وی اظهار کرد: امید است با اهتمام ویژه هم استانی‌ها شرایطی فراهم شود تا آب شرب مورد نیاز مشترکان استان بوشهر در پیک بار مصرف تابستان به بهترین نحو ممکن تأمین شود.

انتهای پیام/

نظر شما