شناسهٔ خبر: 66592168 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فاز نهایی طرح فاضلاب بندر "دیلم" عملیاتی شد

بوشهر-ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: فاز نهایی طرح فاضلاب بندر دیلم با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی با ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار وارد مرحله عملیاتی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا " ابوالحسن عالی " روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: عملیات اجرایی خطوط باقیمانده شبکه فاضلاب بندر دیلم در راستای توسعه و پوشش شبکه فاضلاب آغاز شده است.

وی افزود: طرح احداث ایستگاه پمپاژ دیلم در راستای جمع آوری فاضلاب کوی فرهنگیان دیلم با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سال گذشته آغاز و در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی در حال احداث است.

عالی ادامه داد: پیش بینی شده با روند اجرایی کنونی این طرح هفته دولت سالجاری افتتاح شود.

مدیرعامل شرکت و آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: احداث شبکه فاضلاب برای ارتقا سطح بهداشت و کیفیت زندگی شهری است که این مهم در دولت سیزدهم شتاب قابل قبولی گرفته است.

وی یادآور شد: در حوزه آبرسانی شهرستان دیلم نیز طرح هایی در مناطق شهری و روستایی افتتاح و عملیاتی شده که عمده هدف تقویت و افزایش پایداری آب در این شهرستان است.

عالی افزود: طرح های آبرسانی در روستاها از محل طرح جهاد آبرسانی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرایی شده که به پیشرفت قابل ملاحظه ای رسیده است.

وی اظهار کرد: امید است با اهتمام ویژه هم استانی ها شرایطی فراهم شود تا آب شرب مورد نیاز مشترکان استان بوشهر در پیک بار مصرف تابستان به بهترین نحو ممکن تامین شود.

نظر شما