شناسهٔ خبر: 66600896 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیام ویدئوی جدید گردان‌های القسام به صهیونیست‌ها + فیلم

تهران- ایرنا- گردان‌های شهید عزالدین القسام امروز (شنبه) ویدئوی جدیدی از یکی از اسیران صهیونیست منتشر کرد که در آن نسبت به سرنوشت مبهم اسرای صهیونیست در نوار غزه در سایه تداوم حملات به این باریکه هشدار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، در ویدئو منتشر شده توسط گردان‌های القسام، اسیر صهیونیستی خود را «نداف بوبلابیل» ۵۱ ساله از شهرک صهیونیست نشین «نیریم» معرفی می‌کند.

گردان‌های القسام در زیر این ویدئو با ذکر ۲ عبارت «اندکی بعد..چه اتفاقی افتاد؟» به زبان‌های عربی، عبری و انگلیسی، به سرنوشت مبهم این اسیر اشاره کرد و ویدئوی خود را با علامت سوال به پایان برد.

گردان‌های القسام همچنین از هشتک‌های «زمان از دست می‌رود» و «کابینه شما به شما دروغ می‌گوید» استفاده کرده است.

پیش از این نیز شماری از اسیران صهیونیست نزد مقاومت به خاطر بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به این منطقه یا در جریان عملیات‌های ناکام برای آزادی آن‌ها، جان خود را از دست داده بودند.

پیشتر خانواده‌های اسیران صهیونیست اعلام کرده بودند که حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه به معنای اجرای حکم اعدام فرزندان اسیرشان است.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز با انتشار ۲ نقشه از فلسطینی ها خواست تا مناطق بیشتری را در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه و منطقه بیت لاهیا در شمال نوار غزه تخلیه کنند. این خواسته به دنبال تصمیم شورای جنگ رژیم صهیونیستی مبنی بر گسترش دامنه عملیات در شهر رفح صادر شده است.

به گزارش ایرنا، کابینه جنگ رژیم صهیونیستی ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ (۶ می ۲۰۲۴) نیز به رغم مخالفت‌های بین‌المللی، حمله زمینی به شهر رفح را تائید کرد. ارتش این رژیم، از ۱۸ اردیبهشت بخش فلسطینی گذرگاه رفح در شرق این شهر را اشغال کرده‌ است. به این ترتیب، رفح شاهد حملات هوایی و گلوله باران شدید رژیم اسرائیل در تمامی مناطق خود از جمله مناطق مسکونی بوده و این رژیم با حمله به سمت گذرگاه رفح، تنها دروازه فلسطینیان غزه را به روی جهان بسته است.

نظر شما