شناسهٔ خبر: 66600313 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی والیبال جوانان: مصمم به کسب نتایج مطلوب در رقابت‌های پاکستان هستیم

اسلام‌آباد - ایرنا - سرمربی تیم والیبال جوانان ایران پس از اولین برد در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی در پاکستان تاکید کرد که بازیکنان ما برنامه‌ریزی خوبی برای استمرار در پیروزی در مراحل بعدی و کسب نتایج مطلوب در مسابقات پاکستان دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، تیم والیبال جوانان جمهوری اسلامی ایران در اولین مصاف خود در مسابقات لیگ ملت‌های آسیای مرکزی در پاکستان در یک بازی نزدیک برابر حریف ترکمنستانی خود به پیروزی دست یافت.

غلامرضا مومنی مقدم سرمربی تیم والیبال جوانان ایران پس برد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به بازی سال گذشته ما با حریف ترکمنستانی بازی امروز آنها بسیار متفاوت بود و تغییرات زیادی داشتند.

وی افزود: ترکمنستان تمام بازیکنان تراز اول خود در رده بزرگسالان را به این مسابقات آورده و با وجود واگذاری 2 دست اول به حریف در دست های بعدی کاملا بر بازی مسلط شدیم و بسیار خوشحالیم که مسابقات را با برد آغاز کردیم.

مومنی مقدم افزود: شرایط اولین بازی سخت بود با این حال رقابت‌ها را با برد آغاز کردیم و امیدواریم این سر آغازی برای قرار ‌گرفتن تیم ایران در یکی از سکوهای رقابت‌های پیش رو باشد.

وی گفت: تیم پاکستان نیز با بزرگسالان خود حضور دارد و همه واقف هستند که برخی از بازیکنان تیم میزبان در ایران نیز بازی می‌کنند در عین حال تلاش داریم‌ تا قبل از مصاف با پاکستان، پیروز سایر بازی‌ها باشیم زیرا برنامه ریزی خوبی برای کسب نتایج مطلوب داریم.

سومین دوره مسابقات والیبال لیگ ملت‌های آسیای مرکزی (کاوا) از امروز (شنبه) در سالن ۱۰ هزار نفریب شهر اسلام‌آباد آغاز شد و به مدت هفت روز پیگیری می‌شود. با تصمیم فدراسیون والیبال مبنی بر حضور فعال در منطقه آسیای مرکزی و همچنین آمادگی بیشتر در رده‌های سنی پایه، تیم والیبال جوانان ایران در این مسابقات شرکت کرده است تا با آمادگی بیشتری در رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان آسیا شرکت کند.

تیم‌های والیبال افغانستان، قرقیزستان، پاکستان، سریلانکا و ترکمنستان دیگر تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند که در یک گروه به صورت دوره‌ای به مصاف یکدیگر می‌روند و در پایان مرحله گروهی، تیم‌های اول و دوم جدول برای مقام قهرمانی و تیم‌های سوم و چهارم جدول برای مدال برنز مسابقات با هم مسابقه می‌دهند.

سرمربی والیبال جوانان: مصمم به کسب نتایج مطلوب در رقابت‌های پاکستان هستیم

تیم والیبال جوانان ایران امروز در دیدار افتتاحیه این مسابقات به مصاف ترکمنستان رفت و سه بر دو به پیروزی رسید. شاگردان مومنی‌مقدم در ست های اول و دوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ مغلوب حریف شدند که عملکرد بسیار خوبی در دریافت و دفاع داشت، اما در ست‌های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۹ بر ۱۷ به پیروزی رسیدند تا نخستین حریف خود را شکست دهند و دو امتیاز از این مسابقه دریافت کنند.

نظر شما