شناسهٔ خبر: 66601959 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

مومنی‌مقدم: هنوز بازیکنان در فرم ایده‌آل نیستند/ مسابقات اسلام‌آباد فرصت تدارکاتی خوبی است

صاحب‌خبر -

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان با بیان این‌که هنوز بازیکنان در فرم بدنی ایده‌آل نیستند، گفت: لیگ ملت‌های آسیای مرکزی می تواند بازی‌های تدارکاتی خیلی خوبی برای تیم ایران باشد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سومین دوره مسابقات والیبال لیگ ملت‌های آسیای مرکزی (کاوا) از امروز (شنبه 22 اردیبهشت) در سالن 10 هزار نفری شهر اسلام‌آباد آغاز شد و به مدت هفت روز پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال جوانان که به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها به مصاف بزرگسالان این منطقه می‌رود، در دیدار افتتاحیه این مسابقات موفق به شکست ترکمنستان شد.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان درباره دیدار با ترکمنستان، گفت: بازیکنان ایران همه جوان و زیر 20 سال هستند اما تیم‌های مقابل با بازیکنان بزرگسالان آمده‌اند.

غلامرضا مومنی‌مقدم با بیان این‌که تیم ملی جوانان تنها یک ماه است تمرینات آماده‌سازی را شروع کرده است، گفت: هنوز بازیکنان در فرم بدنی خیلی خوبی نیستند، این رقابت‌ها می تواند بازی‌های تدارکاتی خیلی خوبی برای تیم ایران باشد و همچنین برای کادر فنی که از بازیکنان شناخت بیشتر و بهتری پیدا کنند.

وی تصریح کرد: نکته مهم در دیدار امروز با ترکمنستان این بود که موفق شدیم بازی دو بر صفر باخته را سه بر دو ببریم و این نشان می دهد که بچه ها به خوبی فعل خواستن را صرف کرده اند و می توانند در آینده هم نتایج خیلی خوبی بگیرند. سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ادامه داد: تیم خوب ترکمنستان بازیکنان باکیفیتی دارد ولی هر چه بازی جلوتر رفت، توانستیم بر بازی مسلط شویم و نهایتا مسابقه اول را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی در خصوص سطح مسابقات، تاکید کرد: مطمئنا این تورنمنت می تواند دستاوردهای خوبی برای تیم جوانان ایران داشته باشد. تیم خوبی مانند پاکستان نیز با بازیکنان بزرگسالش در این رقابت‌ها حضور دارد. تمام تلاش مان را می کنیم تا بتوانیم روی یکی از سکوها قرار بگیریم و این امر دور از دسترس نیست.

نظر شما