شناسهٔ خبر: 66597855 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

انقلابی در دنیای گجت های پوشیدنی‌: بهترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ رونمایی شد!

صاحب‌خبر -
ساعت‌های هوشمند، محبوب ترین گجت های پوشیدنی، فراتر از نمایش زمان و تاریخ، به ابزارهایی کارآمد تبدیل شده‌اند، به طوری که قابلیت‌های متنوعی را به کاربران ارائه می دهند. از پایش ضربان قلب و میزان کالری سوزانده شده در فعالیت‌های ورزشی گرفته تا پاسخگویی به تماس‌ها و پیام‌ها، این گجت‌های پوشیدنی، در بسیاری از مواقع بهترین جایگزین برای تلفن همراه هستند. با خرید ساعت هوشمند می توانید در قلب اتفاقات باشید! اما با تنوع گسترده‌ای از مدل‌های موجود در بازار، انتخاب بهترین ساعت هوشمند، کمی چالش‌برانگیز است. در این مقاله قصد داریم در کنار معرفی بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ، یکی از معتبرترین سایت های همکاری در فروش را به شما برای خرید بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ، این گجت کاربردی پیشنهاد دهیم.تا انتها همراه ما باشید.

دستیاری هوشمند در مچ دست شما، قابلیت‌های کلیدی بهترین ساعت‌ های هوشمند سامسونگ
کمپانی سامسونگ با تمرکز بر نوآوری و بهره مندی از تکنولوژی های روز دنیا در تلاش است تا با ارائه جدیدترین مدل های ساعت های هوشمند خود بتواند در رقابت با برندهای مطرحی همچون اپل، شیائومی و غیره پیروز میدان باشد. با این حال برای آن که بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ را انتخاب کنید نیاز است پیش از هر چیزی با قابلیت های کلیدی و برجسته ی آن آشنا شوید. از مهمترین قابلیت های کلیدی بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

طراحی مدرن و زیبا
سامسونگ با به کارگیری ازمتریال باکیفیت و در عین حال ظریف، ساعت های هوشمند خود را در مدل های متنوع طراحی و عرضه نموده تا هر شخص متناسب با استایل خود بتواند بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ را انتخاب نماید.

عمرباتری طولانی
آنچه موجب شده تا برخی مدل های ساعت هوشمند سامسونگ به عنوان بهترین ساعت هوشمند شناخته شوند، طول عمر باتری آن است. این در حالی است که برخی مدل ها تا چندین روز بی نیاز از شارژ کردن می باشند.

عملکردی قدرتمند
استفاده از پردازنده ای قدرتمند به همراه سیستم عامل های پیشرفته در بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ نشان دهنده سرعت و عملکرد روان ساعت های این برند است.

اتصال به گوشی های هوشمند
ساعت های هوشمند سامسونگ با پشتیبانی از سیستم عامل های اندروید و ios به راحتی به گوشی های هوشمند اندروید و ios متصل می شوند و دسترسی به پیام ها، تماس ها و نوتیفیکیشن را برای کاربران ممکن می سازد.

برخورداری از قابلیت های سلامتی
بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ به دلیل مجهز بودن به سنسورهای مختلف توانایی ارائه اطلاعات در خصوص سلامتی و تناسب اندام، ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، فشار خون و غیره را دارند.
به نقل از شرکت اپل ، گارمین و هواوی؛ در چند سال اخیر سامسونگ توانسته پیشرفت های قابل توجهی در حوزه ساعت های هوشمند داشته باشد. در حالی که شرکت های رقیب و مطرح در این حوزه مانند اپل همچنان سامسونگ را به عنوان اصلی ترین رقیب تلقی میکند. در حالی که برند گارمین با تمرکز بر روی قابلیت های ورزشی ساعت های هوشمند خود در تلاش برای پیشی گرفتن از برند سامسونگ است. برند هواوی نیز با عرضه ی ساعت های هوشمند خود با قیمتی مناسب سعی دارد تا خود را به برند سامسونگ نزدیک کند. با این حال کارشناسان طراحی، صفحه نمایش و عملکرد ساعت های هوشمند سامسونگ را اصلی ترین عامل موفقیت این برند در حوزه ساعت های هوشمند می دانند.

بهترین ساعت‌ های هوشمند سامسونگ، زندگی را به سبک هوشمندانه تجربه کنید!
پس از آشنایی با قابلیت های کلیدی، می خواهیم در این بخش چند مدل از بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ را به صورت مختصر بررسی کنیم و به معرفی آنها بپردازیم.

بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ

Galaxy Watch5 Pro
سامسونگ با طراحی و رونمایی از ساعت هوشمند Galaxy Watch5 Pro به بازار جهانی ثابت کرد که در این حوزه حرفی برای گفتن دارد. طراحی ظریف، زیبا و اسپرت با بدنه ای چرخشی از جنس استیل ضد زنگ یا تیتانیوم Watch5 Pro است که توانسته نظر بسیاری از کاربران خود به ویژه ورزشکاران را به سوی خود جلب نماید. دارا بودن صفحه نمایش AMOLED با وضوح و کیفیت بالا و بهره مندی از پردازنده ی Exynos W920 به منظور ارائه عملکردی روان و سریع ، عمر باتری 40 ساعته ، پشتیبانی از 4G LTE، اتصال Wi-Fi، بلوتوث، GPS، گوگل پلی استور و ... از دیگر قابلیت های برجسته Galaxy Watch5 Pro به شمار می آید. از سوی دیگر سیستم عامل Wear OS 3 با رابط کاربری جدید و جذاب ، تجربه ای منحصر به فرد و کاربرپسند را برای فرد به ارمغان می آورد. برخورداری از قابلیت های ورزشی و سلامتی در مدل Galaxy Watch 5 Pro 45mm نظیر ردیابی گام ها، مسافت، پایش ضربان قلب، اکسیژن خون، کالری سوزانده شده ، سنجش خواب موجب شده تا برای ورزشکاران گزینه ای ایده آل باشد.

Galaxy Watch5
از مدل هایی که در میان ساعت های هوشمند سامسونگ توانسته لقب بهترین ساعت هوشمند را از آن خود کند، می توان به Galaxy Watch5 اشاره کرد که در دو مدل Galaxy Watch 5 44mm و Galaxy Watch 5 40mm در بازار موجود است. این ساعت بدنه ای از جنس آلومینیوم دارد و با صفحه نمایش AMOLED دایره ای شکل تصاویری با کیفیت عالی را نمایش می دهد. از نظر ظاهری Watch5 شباهت بسیاری با مدل پرو دارد، اما ارزان تر و سبک تر از آن است. باتری این مدل از ساعت های سامسونگ در صورت استفاده معمولی از آن می تواند تا 40 ساعت شارژ را نگه دارد. در خصوص پردازنده Galaxy Watch5 می توان گفت در مقایسه با نسل قبلی پردازنده ی Exynos W920 سریع تر و قدرتمندتر از آن عمل می کند به طوری که می توانید شاهد عملکرد سریع و روان و بدون لگ آن باشید. سیستم عامل Watch5 از نوع Wear OS 3 توانسته طیف گسترده ای از امکانات نظیر پاسخ به پیام ها و تماس ها، پخش موسیقی، مشاهده نوتیفیکشن و بهره مندی از دستیار صوتی گوگل را در اختیار کاربر قرار دهد. از طرفی حضور سنسور های مختلف همچون سنجش اکسیژن خون، فشار خون، ضربان قلب، دمای بدن و پایش خواب و غیره را امکان پذیر می کند.

Galaxy Watch4 Classic
سامسونگ در زمینه گجت های پوشیدنی به ویژه ساعت های هوشمند توانسته موفق عمل کند. این در حالی است که می توانید شکوه و قدرتمندی این برند را در بهترین ساعت هوشمند آن با نام Galaxy Watch4 Classic مشاهده کنید. صفحه نمایش دایره ای شکل به همراه یک صفحه چرخان جذابیت خاصی را به ظاهر این مدل بخشیده است. گفتنی است برای ساخت این صفحه نمایش 1.4 اینچی از فناوری super AMOLED بهره گرفته شده تا تصویر واضح و شفافی را به نمایش بگذارد. حضور حسگرهای متنوع نظیر حسگرهای شتاب سنج، ژیرو سکوپ، شمارش ضربان قلب و فشار سنج در این مدل ساعت شرایطی را برای کاربر فراهم نموده تا بتواند تمامی فعالیت های روزانه خود را به راحتی و به صورت دقیق اندازه گیری نماید. این ساعت از قابلیت ضد آب نیز برخوردار است، از این رو می توان از آن به هنگام شنا استفاده نمود. هم چنین عمر باتری Galaxy Watch4 Classic 40 ساعته است از این رو برای استفاده روزمره، ورزشی و رسمی گزینه مناسبی می باشد . به همین خاطر Galaxy Watch4 Classic را می توانید در دو مدل Galaxy Watch4 Classic 46mm و Galaxy Watch4 Classic 42mm تهیه کنید.

گرین لیست، خرید ساعت هوشمند


اگر به دنبال بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ هستید، اما با وجود مدل های متنوع در بازار سایتی معتبر که بهترین مدل ها برای خرید معرفی کند را پیدا نمی کنید، نگران نباشید! گرین لیست بهترین وب سایت همکاری در فروش است که در کنار دیجی کالا و بیست لیست توانسته با بررسی دقیق و تخصصی به معرفی بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ بپردازد و با بیان نقاط قوت و ضعف شما را در امر انتخاب و خرید یاری کند. آنچه گرین لیست را به معتبرترین و بهترین مرجع خرید ساعت های هوشمند برند سامسونگ تبدیل نموده این است که با تیکه بر چهار اصل نیاز مشتری، زمان شناسی، صرفه جویی و صداقت در معرفی محصولات، بهترین ها را به کاربران خود معرفی نماید به طوری که بتوانند از فروشگاه های معتبر با اطمینان خاطر خرید نمایند. پس همین حالا با مراجعه به گرین لیست به آدرس https://greenlist.ir/  و سایت های مشابه مانند دیجی کالا با بررسی مدل ها و قابلیت های مختلف بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ بهترین تجربه خرید را برای خود رقم بزنید!

نظر شما