شناسهٔ خبر: 66596365 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

تاریخ اکران فیلم 28 Years Later مشخص شد

زامبی کشی در آخرین روزهای بهار سال آینده / deadline

صاحب‌خبر -

روند ساخت فیلم ۲۸ سال بعد (28 Years Later) به خوبی پیش می‌رود و اکنون سونی از تاریخ اکران آن به صورت رسمی رونمایی کرده است. 

فرانچایز ۲۸ قرار است دنباله‌ای دو قسمتی دریافت کند که فیلم اول آن به کارگردان دنی بویل (Danny Boyle) در تاریخ ۲۰ ژوئن ۲۰۲۵ (۳۰ خرداد ۱۴۰۴) اکران می‌شود. بویل کارگردان اصلی این فرانچایز است که پارت اول این دنباله را می‌سازد و نیا داکوستا (Nia DaCosta) که سابقه ساخت Candyman را در کارنامه خود دارد، به عنوان کارگردان پارت دوم انتخاب شده است.

الکس گارلند نیز به عنوان نویسنده بازگشته است و فیلم‌نامه هر دو قسمت فیلم ۲۸ سال را می‌نویسد. دو هفته پیش نیز اعلام شد که جودی کومر (Jodie Comer)، رالف فاینس (Ralph Fiennes) و آرون تیلور جانسون (Aaron Taylor-Johnson) به عنوان بازیگر‌های نقش اصلی فیلم 28 Years Later انتخاب شده‌اند.

فیلم 28 Years Later فیلم 28 Years Later

فیلم سینمایی «۲۸ روز بعد» با هنرنمایی کیلین مورفی سال ۲۰۰۲ به اکران درآمد و از جمله آثار زامبی‌محوری است که زامبی را نه به عنوان موجوداتی آهسته و ضعیف، بلکه به عنوان موجوداتی سریع، ترسناک و خطرناک نشان می‌دهد. این فیلم در سال ۲۰۰۷ یک دنباله مستقل و غیرمستقیم به نام «۲۸ هفته بعد» دریافت کرد.

قسمت اول فیلم ۲۸ سال بعد در تاریخ ۲۰ ژوئن ۲۰۲۵ (۳۰ خرداد ۱۴۰۴) اکران می‌شود.

رکورددار ایرانی شورش در شهر در جهان! | ویجی کست با @Nevermore1414

تاریخ اکران فیلم 28 Years Later مشخص شد - ویجیاتو تاریخ اکران فیلم 28 Years Later مشخص شد - ویجیاتو deadline

برچسب‌ها:

نظر شما