شناسهٔ خبر: 61954256 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

بهترین فیلم ها درباره دزدان دریایی که باید تماشا کنید

ماجراجویی در سراسر هفت دریا

صاحب‌خبر -

هنگامی که فرانچایز «دزدان دریایی کارائیب» برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ به نمایش درآمد، نسل جدیدی از تماشاگران سینما شیفته ایده زندگی دزدان دریایی شدند. مطمئناً در واقعیت زندگی یک دزد دریایی چیزی بسیار جذاب و هیجان‌انگیز نیست، اما فیلم‌ها مطمئناً آن را مانند یک ماجراجویی بی‌نظیر جلوه می‌دهند. افسانه‌های دزدان دریایی معروفی مانند ریش سیاه همیشه مردم را مجذوب خود کرده است. در واقع چیزی در مورد زندگی بدون توجه به قوانین وجود دارد که مخاطب را به این داستان‌ها می‌کشاند. طبق فیلم‌های دزدان دریایی، یک کشتی، یک خدمه، و اقیانوس وسیع و وحشی، این تنها چیزی است که برای یک زندگی خوب نیاز دارید.

با این حال، دنیای خارق‌العاده فیلم‌های دزدان دریایی فراتر از جک اسپارو معروف است. از فیلم‌های کلاسیک دهه ۱۹۳۰ تا داستان‌های مدرن ماجراجویی در دریا، یک فیلم دزد دریایی برای همه سلیقه‌ها وجود دارد. ما در ین مطلب از ویجیاتو فهرست کاملی از فیلم‌های دزدان دریایی داریم که به مخاطبان اجازه می‌دهد تا در داستان‌های شگفت‌انگیز مورد علاقه‌شان غوطه‌ور شوند. اینها بهترین فیلم های دزدان دریایی در تمام دوران هستند؛ پس نیازی به داشتن وصله چشم و طوطی سخنگو برای حضور در این لیست نیست.

The Crimson Pirate

The Crimson Pirate The Crimson Pirate

در طول دهه 1700، دزد دریایی با رهبری کاپیتان والو یک کشتی جنگی بریتانیایی را تصاحب می‌کند و در طرح‌های مختلف پیچیده، شامل شورشیان کارائیب به رهبری ال لیبره، فرستاده بریتانیا بارون خوزه گرودا، و یک خانم زیبا به نام کنسوئلو درگیر می‌شود. فیلم های دزدان دریایی در دهه 1950 میلادی موفقیت بزرگی را تجربه کردند.

در حالی که آن‌ها جلوه‌های ویژه و CGI جذابی را که کارگردان‌های مدرن در اختیار دارند، نداشتند، اما فیلم‌های ماجراجویی مانند «The Crimson Pirate» هنوز هم گریز هیجان‌انگیزی به این ژانر بودند،. وجود سکانس‌های اکشن هوشمندانه باعث می‌شود توجه به این آثار کلاسیک نیز مهم باشد. اثری پر از عاشقانه، کمدی و اکشن فراوان، این فیلم همه چیزهایی را که در یک فیلم دزدان دریایی می‌خواهید، دارد.

The Sea Hawk

The Sea Hawk The Sea Hawk

اگر به دنبال یک فیلم دزدان دریایی پر اکشن با داستانی مبتنی بر رویدادهای تاریخی هستید، باید فیلم The Sea Hawk از دهه 1940را دنبال کنید. در بحبوحه دوران الیزابت، فیلیپ دوم پادشاه اسپانیا می‌خواهد امپراتوری خود را با حمله به انگلستان گسترش دهد. او با برنامه ریزی برای ساختن یک ناوگان عظیم که قادر به شکست دادن ارتش انگلستان باشد، به جلو حرکت می‌کند و برای مخفی کردن ماموریت خود از ملکه الیزابت اول تلاش زیادی می‌کند.

این یک فیلم دزدان دریایی بدون یک رمان عاشقانه نخواهد بود، و طبیعتاً، یک تم عاشقانه نیز در آن وجود دارد. این فیلم قطعاً طرف بریتانیایی را به وضوح مثبت نشان می‌دهد، بنابراین فیلم دقیق ترین تصویر از وقایع رخ داده نیست. اما تا زمانی که به خاطر داشته باشید که این یک مستند نیست، مطمئناً سرگرم خواهید شد و احتمالاً در حین تماشا به چند واقعیت جالب تاریخی پی خواهید برد.

Treasure Island

Treasure Island Treasure Island

رمان محبوب رابرت لوئیس استیونسون، یعنی جزیره گنج چندین بار برای مدیوم سینما اقتباس شده است. با این حال، اقتباس دیزنی در سال 1950، که در واقع اولین فیلم کاملاً لایو اکشن تولید شده توسط این استودیو بود، قطعاً برجسته‌ترین آن‌ها است. این یک فیلم خانوادگی کلاسیک است، همانطور که برای بزرگسالان سرگرم‌کننده است. بالاخره کدام کودکی آرزوی کشف گنج مدفون را در سر نمی‌پروراند و کدام بزرگسال با یادآوری همان رویا حس نوستالژی‌اش شکوفا نمی‌شود؟

وقتی پسر جوانی به نام جیم هاوکینز نقشه گنج اسرارآمیز یک دزد دریایی را در اختیار می‌گیرد، مصمم است بفهمد چه چیزی در اعماق شن‌ها مدفون شده است. اما او نمی‌تواند به تنهایی به جزیره دور بر روی نقشه برسد، چرا که او به کمک کمی نیاز دارد. هاوکینز با کمک دکتر لیوسی و حتی دزد دریایی بدنام جان سیلور، برای پیوستن به خدمه موقت خود قرارداد امضا می‌کند، هاوکینز با کشتی هیسپانیولا راهی جزیره گنج می‌شود. اما هاوکینز و خدمه‌اش تنها افراد دنبال گنج نیستند. همه خواهان تکه‌ای از آن هستند – و نمی‌توان گفت که برای دستیابی به این ثروت‌های افسانه‌ای چه کاری انجام خواهند داد.

Captain Phillips

Captain Phillips Captain Phillips

کاپیتان فیلیپس فیلم دزدان دریایی معمولی مورد نظر شما نیست که در دوران گذشته بادبان اسکلتی را می‌کشند. در واقع، این فیلم بر اساس رویدادهای نسبتاً تاریخی اخیر است. این تریلر زندگی‌نامه‌ای داستان ربودن مرسک آلاباما در سال 2009 را روایت می‌کند که در آب‌های اقیانوس هند، در سواحل سومالی رخ داد. چهار دزد دریایی سوار کشتی شدند و کشتی را تصرف کردند و در نهایت کاپیتان ریچارد فیلیپس را به گروگان گرفتند.

در حالی که بسیاری از فیلم های دزدان دریایی دیگر گهگاه جنبه تاریک دزدی دریایی را کشف می‌کنند، این فیلم به هیچ وجه واقعیت را پنهان نمی‌کند. کاپیتان فیلیپس دزدی دریایی امروزی را به همان شکلی که واقعاً هست نشان می‌دهد، و شما از آنچه که کاپیتان فیلیپس و خدمه‌اش در زندگی واقعی مجبور به تحمل آن بودند، شوکه می‌شوید. کاپیتان فیلیپس به خاطر بازی‌های قوی‌اش، به ویژه با توجه به بازی تام هنکس در نقش فیلیپس و برخاد عبدی تازه وارد در نقش عبدالوالی میوز، رهبر دزدان دریایی، مورد تحسین قرار گرفت. این فیلم با کسب شش نامزدی جایزه اسکار، از جمله بهترین فیلم، موفقیت چشمگیری از نظر منتقدان داشت.

A High Wind in Jamaica

A High Wind in Jamaica A High Wind in Jamaica

بر اساس رمان ریچارد هیوز به همین نام، باد شدید در جامائیکا یک ماجراجویی دزدان دریایی قدیمی است. سال 1870 است و طوفانی ترسناک به جامائیکا رسیده است. یک زوج بریتانیایی که با پنج فرزندشان در جزیره زندگی می‌کنند، از ترس اینکه اگر در جامائیکا بمانند، فرزندانشان «بدون تمدن» بزرگ می‌شوند، تصمیم می‌گیرند که بالاخره زمان آن رسیده است که فرزندانشان را برای آموزش مناسب به انگلستان بفرستند.

اما سفر از طریق اقیانوس اطلس دقیقاً بدون مشکل انجام نمی‌شود. وقتی دزدان دریایی بر کشتی آنها سوار می‌شوند، بچه‌ها در میان این همه هیاهو گیج می‌شوند و به طور تصادفی به کشتی دزدان دریایی می‌افتند. به طور طبیعی، دزدان دریایی نمی‌خواهند با آنها کاری داشته باشند و سعی می‌کنند جایی را پیدا کنند که بتوانند بچه‌ها را بدون ایجاد شک و تردید پشت سر بگذارند. اما همه چیز با وقوع تراژدی تغییر می‌کند و ناگهان دزدان دریایی دچار تغییر عقیده می‌شوند. و این نکته‌ای است که تماشای فیلم را جذاب می‌کند.

Hook

Hook Hook

فیلم هوک برداشت تازه کارگردان استیون اسپیلبرگ از داستان کلاسیک پیتر پن بود. شاید به یاد داشته باشید که پیتر پن هرگز نمی‌خواست بزرگ شود – اما اگر او مجبور شود نورلند را ترک کند و در یک محیط عادی و بالغ زندگی کند چه اتفاقی می‌افتد؟ این دقیقاً همان چیزی است که هوک بررسی می‌کند، تا اثری ماجراجویانه و شگفت‌انگیز از صمیم قلب باشد. در فیلم هوک، رابین ویلیامز نقش پیتر بنینگ را بازی می‌کند، مردی که تمام دوران کودکی‌اش را در نقش پیتر پن در نورلند فراموش کرده است. او با مویرا، نوه وندی ازدواج کرده است و این زوج دارای دو فرزند هستند. او حرفه‌ای کاملاً موفق به عنوان وکیل داشته است، اما زمان زیادی را صرف کار می‌کند و جرقه تخیل خود را از دست داده است.

همه چیز با بازگشت یک دشمن از گذشته‌اش تغییر می‌کند: کاپیتان هوک، که دوباره در حال پرسه زدن شده است. پس از اینکه پیتر و مویرا یک روز عصر برای صرف شام با وندی مسن بیرون می‌روند، آنها به خانه بازمی‌گردند و متوجه می‌شوند که فرزندانشان گم شده‌اند و تنها سرنخ از محل نگهداری آنها، یادداشت باج‌گیری است که کاپیتان ترسناک دزدان دریایی به جا گذاشته است. وقت آن است که پیتر به نورلند بازگردد، فرزندانش را پیدا کند و دوباره کشف کند که واقعاً چه کسی است.

Pirates

بهترین فیلم ها درباره دزدان دریایی که باید تماشا کنید - ویجیاتو بهترین فیلم ها درباره دزدان دریایی که باید تماشا کنید - ویجیاتو

یکی از دست‌کم گرفته شده ترین فیلم‌های پولانسکی؛ این کارگردان فیلم‌های با موضوع دزدان دریایی را بازتعریف می‌کند و در عین حال به ژانر دزدان دریایی نیز ادای احترام می‌کند. این اثر سینمایی همه چیزهایی که یک طرفدار دزدان دریایی ممکن است بخواهد را دارد: یک موسیقی زیبا، مناظر خیره‌کننده، وسایل و تنظیمات صحنه تماشایی، فیلمنامه‌ای ماجراجویانه و خنده‌دار، بازی‌های خوب و سرگرمی و ماجراجویی فراوان! و مهمتر از همه، والتر ماتائو شگفت انگیز به عنوان بهترین دزد دریایی کلیشه‌ای که تا به حال دیده اید.

در فیلم دزدان دریایی، کاپیتان رد یک کشتی دزدان دریایی سرسخت را با کمک دست راستش فراگ، یک ملوان جوان فرانسوی، اداره می‌کند. یک روز کاپیتان رد دستگیر شده و سوار یک کشتی اسپانیایی می‌شود، اما به لطف خلاقیتش، خدمه را به شورش می‌کشد، کشتی را در اختیار می‌گیرد و خواهرزاده فرماندار آن منطقه را می‌دزدد. سوال این است که آیا او می‌تواند این سرعت و قدرت را حفظ کند یا خیر؟ داستان این فیلم از رومن پولانسکی ساده و پویا است و کاملاً توسط شخصیت‌ها پیش می‌رود. این یک فیلم کلاسیک عالی پیرامون دزدان دریایی است و به طور خاص این ژانر را تعریف می‌کند.

The Black Swan

The Black Swan The Black Swan

این فیلم دزدان دریایی محصول 1942 به دلیل جلوه‌های بصری خیره کننده‌اش در زمانی که بسیاری از فیلم‌ها هنوز به صورت سیاه و سفید فیلمبرداری می‌شدند مورد ستایش قرار گرفت. قو سیاه در واقع برنده جایزه اسکاری شد که امروزه دیگر وجود ندارد، یعنی بهترین فیلمبرداری رنگی. قو سیاه با دزد دریایی سابق هنری مورگان شروع می‌شود که تصمیم می‌گیرد با گذشته جنایتکارانه خود خداحافظی کند زیرا انگلیس و اسپانیا به توافق صلح می‌رسند.

این شخص در ازای تعهدش به اصلاحات، با منصوب شدن به عنوان فرماندار جدید جامائیکا، پاداش قابل توجهی دریافت می‌کند. اما یک نکته وجود دارد – شغل جدید او شامل بیرون راندن همه رفقای سابقش از دریای کارائیب است، و اگر آنها با خواسته‌های او همکاری نکنند، هنری مورگان باید به زور متوسل شود. آیا این دزد دریایی واقعا می‌تواند بازنشسته شود و عادات قدیمی خود را پشت سر بگذارد؟ و حالا چه اتفاقی خواهد افتاد که مورگان باید علیه مردانی که زمانی دریاها را با آنها غارت می‌کرد، مبارزه کند؟! اگر این ژانر را دوست دارید این اثر یکی از بهترین‌های این گونه سینمایی است.

Cutthroat Island

Cutthroat Island Cutthroat Island

جزیره کاتروت یا ملکه دزدان دریایی به کارگردانی رنی هارلین یکی دیگر از آثار شاخص این ژانر است. داستان این فیلم بدین شرح است که یک دزد دریایی زن و همراهش با رقبای خود مسابقه می‌دهند تا جزیره‌ای پنهان را پیدا کنند که گنجینه‌ای افسانه‌ای دارد. این اثر فیلمی است که می‌توانید تنها بنشینید، استراحت کنید و با یک پوزخند بزرگ مسخره آن را تماشا کنید. اما چرا؟ چون به شدت سرگرم‌کننده است. در جزیره کاتروت کشتی‌های دزدان دریایی به زیبایی بازسازی شده، سکانس‌های اکشن به خوبی طراحی شده و جلوه‌های ویژه فوق‌العاده‌ای به نسبت سال تولیدش در آن وجود دارد.

به طور خلاصه ملکه دزدان دریایی فیلمی است که از سوی برخی منقدان تعریف ناعادلانه‌ای دریافت کرد، اما این اثر سینمایی واقعا ارزش وقت گذاشتن را دارد. در واقع تولید این فیلم مصداق یک گرم کردن عالی برای دزدان دریایی کارائیب بود که چند سال پس از این فیلم وارد مدار تولید شد. فکر می‌کنم دلیل نفرت بسیاری از منتقدان در آن زمان این بود که یک زن همچون جینا دیویس کارهایی را انجام می‌داد که مردان فقط فکر می‌کردند می‌توانند انجام دهند و یک زن آن را بهتر انجام می‌داد!

Treasure Planet

Treasure Planet Treasure Planet

یک فیلم از دیزنی که به طرز غم انگیزی دست کم گرفته شده است، یکی از بهترین آنها؛ سیاره گنج بر اساس جزیره گنج کلاسیک دزدان دریایی فوق الذکر، ساختار روایی بسیار مشابهی را دنبال می‌کند که به صورت یک اودیسه علمی-تخیلی متحرک برای بچه‌ها ساخته شده است. جیم هاوکینز جوان (جوزف گوردون لویت) که از جامعه خود به عنوان یک تنبل و یک شورشی بیگانه است، نقشه گنج را از یک دزد دریایی در حال مرگ در مسافرخانه آنها به دست می‌آورد که او را به یک کارزار فراموش نشدنی به سمت کیهان دور می‌فرستد.

در حالی که فیزیک فیلم کاملاً ثابت نیست و مفهوم کشتی‌های بادبانی در فضا کمی عجیب است، اما تعلیق ناباوری شدید به هر بیننده‌ای کمک می‌کند از این انیمیشن کلاسیک لذت ببرد. سیاره گنج یکی از محبوب ترین فیلم‌های دوران کودکی خیلی از ما مخاطبان است که در دهه سوم زندگی خود هستیم؛ اما چرا؟ چون یکی از بهترین، احساسی ترین، هیجان‌انگیزترین و رویا‌ساز ترین فیلم‌های دیزنی در تمام دوران است. حتی پس از گذشت چندین سال هنوز به یاد دارم که وقتی برای اولین بار آن را تماشا کردم چقدر متحیر شدم.

The Pirates! Band of Misfits

The Pirates! Band of Misfits The Pirates! Band of Misfits

دزدان دریایی! گروهی از ناجورها یک فیلم پویانمایی استاپ موشن است که در سال 2012 در مورد گروهی از دزدان دریایی به ظاهر شرور منتشر شد. هیو جکمن، سلما هایک، برندان گلیسون و مارتین فریمن همگی صدای خود را به این فیلم تماشایی وام داده‌اند. در داستان این انیمیشن کاپیتان دزدان دریایی ماموریتی را برای شکست دادن رقبای خود بلک بلامی و کاتلاس لیز برای دریافت جایزه دزدان دریایی سال آغاز می‌کند.

اما این تلاش کاپیتان و خدمه‌اش را از سواحل جزیره خون به خیابان‌های مه آلود لندن ویکتوریایی می‌برد. این یک فیلم بسیار لذت بخش برای کل خانواده است، یک انیمیشن خیره‌کننده پیرامون دزدان دریایی که شما را وارد یک ماجراجویی طنز دلنشین می‌کند.

Peter Pan

بهترین فیلم ها درباره دزدان دریایی که باید تماشا کنید - ویجیاتو بهترین فیلم ها درباره دزدان دریایی که باید تماشا کنید - ویجیاتو

وقتی اکثر مردم به عنوان یک مخاطب به فیلم‌های پیتر پن فکر می‌کنند، بلافاصله آثاری چون انیمیشن اصلی و فیلم هوک به یاد آن‌ها می‌آید. با این حال، بسیاری از این اقتباس محصول سال 2003 از این رمان معروف خبر ندارند، و به شکلی این اثر نادیده گرفته شده است، حتی اگر منتقدان معتقدند که این اقتباس یکی از بهترین هاست، زیرا این یک اقتباس وفادار است که هنوز هم می‌تواند یک روایت فانتزی خارق‌العاده با چاشنی دزدان دریایی باشد.

در این فیلم وندی دارلینگ هر شب برادرانش را در لندن غم‌انگیز ادواردیایی با داستان‌های شمشیربازی و کاپیتان هوک ترسناک، مسحور می‌کند. با این حال، هنگامی که پیتر پن یک شب به سمت مهد کودک آنها پرواز می‌کند و آنها را بر فراز سقف‌های مهتابی، از کنار کهکشانی از ستاره‌ها و به جنگل‌های سرسبز نِورلند هدایت می‌کند، بچه‌ها به قهرمانان داستانی بزرگتر تبدیل می‌شوند. وندی و برادرانش به پیتر و پسران گمشده در یک زندگی مهیج عاری از قوانین بزرگسالان می‌پیوندند و در عین حال با هوک و دزدان دریایی تشنه به خون او نیز مقابله می‌کنند.

The Princess Bride

بهترین فیلم ها درباره دزدان دریایی که باید تماشا کنید - ویجیاتو بهترین فیلم ها درباره دزدان دریایی که باید تماشا کنید - ویجیاتو

عروس شاهزاده یک فیلم کلاسیک است که مملو از صحنه‌ها و دیالوگ‌های فراموش نشدنی است که هنوز نقل قول می‌شود. شخصیت‌های آن، از باترکاپ و وستلی گرفته تا فزیک و اینیگو مونتویا، به همان اندازه روز اول معرفی، فراموش نشدنی هستند. فیلمعروس شاهزاده به کارگردانی راب رینر، تصویری لذت بخش است که ترکیبی از اکشن، طنز و عاشقانه است.

این اثر سینمایی که به عنوان یک کلاسیک با زیرژانرهای متعدد و اجراهای عالی تعریف می‌شود، بخشی از داستانش برآمده از ماجراجویی دزدان دریایی، بخشی عاشقانه، بخشی فانتزی و بسیاری دیگر از ژانر‌های متفاوت است. در این اثر وستلی که پس از ربوده شدن توسط دزدان دریایی ترسناک از عشق واقعی خود دور شده است، باید با هجوم دشمنان بین او و عشق ابدی روبرو شود. در حالی که این اثر به طور کامل بر روی ژانر فرعی دزدان دریایی متمرکز نیست، اما طرح این کلاسیک ماندگار توسط دزدان دریایی شروع می‌شود و مستقیماً شخصیت و توانایی‌های قهرمان با اراده فیلم را شکل می‌دهد.

The Goonies

The Goonies The Goonies

فیلم دوست‌داشتنی The Goonies ممکن است یک فیلم سنتی بر پایه ژانر دزدان دریایی نباشد، اما اگر هرگز این فیلم کمدی کلاسیک محصول سال 1985 را ندیده‌اید، مطمئن باشید که این اثر نیز مانند فیلم‌های دزدان دریایی شامل شکار گنج دفن شده، یک کشتی دزدان دریایی و حتی پیاده روی در بالای مکان‌های باور نکردنی است.

گروهی متشکل از پنج دوست که در محله‌ای به نام گون داکس زندگی می‌کنند، خود را «گونی‌ها» می‌نامند. هنگامی که آنها متوجه می‌شوند که توسعه دهندگان املاک ثروتمند قصد دارند خانه‌های این افراد را به منظور گسترش یک کلوپ محلی محلی خراب کنند، به فکر راهی برای جلوگیری این کار می‌افتند. اما در یک چرخش غیرمنتظره از وقایع، آنها یک نقشه قدیمی پیدا می‌کنند که احتمالاً می‌تواند آنها را به گنج پنهان دزد دریایی معروف یعنی ویلی یک چشم برساند. با این حال، گونی‌ها تنها کسانی نیستند که در حال شکار گنج هستند، و این یک مسابقه با زمان است تا ببینیم آیا آنها می‌توانند گنج کافی برای نجات محله خود پیدا کنند یا خیر.

The Pirates

The Pirates The Pirates

دزدان دریایی یکی از معروف ترین آثار سینمایی کره جنوبی در قرن بیست و یکم است؛ نکته جالب پیرامون این فیلم آن است که The Pirates توانست در سال 2014 تنها در کشور کره‌جنوبی بیش از 8 میلیون مخاطب را به سینما بکشاند. در داستان این فیلم گروهی از دزدان دریایی و گروهی از راهزنان برای گرفتن نهنگ خاکستری که تمبر سلطنتی را بلعیده است، می‌جنگند.

این فیلم همه چیز دارد، یک تیم بازیگری عالی، تعداد زیادی سکانس اکشن، ماجراجویی، دزدان دریایی خنده‌دار، شخصیت‌های شرور واقعاً بد، کمدی، عاشقانه، و داستانی در مورد افتخار. در واقع این اثر وقایع تاریخی واقعی را با فانتزی مخلوط می‌کند. در این فیلم حکومت چین یک مهر سلطنتی و نام جدید برای ملت کره فرستاده است، اما کشتی در طوفان منفجر می‌شود و مهر سلطنتی توسط یک نهنگ بلعیده می‌شود. اکنون دزدان دریایی و مزدوران استخدام شده توسط دربار سلطنتی در حال رقابت برای یافتن مهر سلطنتی هستند.

Pirates of the Caribbean

Pirates of the Caribbean Pirates of the Caribbean

هنوز هم سخت است باور کنیم که مجموعه‌ای از فیلم‌های مبتنی بر یک پارک تفریحی در دیزنی‌لند می‌تواند به چنین پدیده‌ای تبدیل شود، اما فرانچایز دزدان دریایی کارائیب در واقع موفقیت بزرگی در بین تماشاگران سینما در تمام سنین بود. قسمت اول، «نفرین مروارید سیاه» در سال 2003، مخاطبان را با کاپیتان جک اسپارو نمادین آشنا کرد و با این کار، فیلم‌های دزدان دریایی را برای همیشه تغییر داد.

فرماندار سوان و خدمه کوچکش در حالی که با دخترش الیزابت به جامائیکا می‌رفتند، یک جوان بازمانده کشتی غرق شده به نام ویل ترنر را نجات می‌دهند. الیزابت متوجه می‌شود که او مدال دزدان دریایی را دور گردنش بسته است و تصمیم می‌گیرد آن را نگه دارد تا هیچ کس دیگری راز او را کشف نکند.

سال‌ها بعد، هنگامی که کاپیتان جک اسپارو از دکل کشتی در حال غرق شدن خود به اسکله پورت رویال پایین می‌آید، الیزابت را از غرق شدن نجات می‌دهد. اما وقتی الیزابت در آب فرو می‌رود، مدال او خدمه محکوم به فنا و مرده مروارید سیاه را از حضور این شخص آگاه می‌کند. اکنون، الیزابت و ویل درگیر شکستن یک نفرین باستانی هستند و نمی‌توان گفت که آیا آنها زنده از پس آن بر می‌آیند یا خیر. این همان جایی است که فرنچایز شروع می‌شود و هنوز هم برخی از بهترین، خنده دارترین و هیجان انگیزترین سکانس‌های پیرامون دزدان دریایی را به رخ جهان می‌کشد.

برچسب‌ها:

نظر شما