شناسهٔ خبر: 66591722 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

راه های تهیه مواد دندانپزشکی اورجینال و فرار از کالاهای قاچاق

صاحب‌خبر -

A group of syringes on a table Description automatically generated

در میان تمام مواد مختلفی که به کشور وارد می شوند مواد دندانپزشکی از اولویت بیشتری برخوردارد هستند. زیرا این مواد به طور مستقیم با سلامت بیماران در ارتباط هستند. در صورت استفاده از مواد تقلبی و قاچاق می توانند زیان های جبران ناپذیری برای پزشک و بیمار به ارمغان بیاورند. با توجه به گزارش انجمن دندانپزشکان ایران مبنی بر واردات بیش از 70 درصدی مواد و تجهیزات دندانپزشکی می توان گفت شناخت مراکز خرید معتبر می تواند اطمینان دندانپزشکان را نسبت به تهیه مواد دندان پزشکی بیشتر کند.

روش های تهیه مواد دندانپزشکی

در میان روش های مختلف تامین مواد و تجهیزات دندانپزشکی می توان به 2 روش عمده در تهیه این محصولات اشاره کرد. یکی خرید از مراکز خرید و بازار های موجود در سطح کشور و دیگری خرید از فروشگاه های اینترنتی فعال در سراسر کشور. هر کدام از این روش ها مزایا و معایب خود را دارند و می توان با توجه به نیاز و صلاح دید خود هر کدام از این مسیرها را انتخاب کرد.

A group of dental tools Description automatically generated

مراکز خرید فیزیکی سطح شهر

در تمامی سطح کشور به خصوص شهر تهران مراکز و پاساژهایی برای تهیه لوازم یکبار مصرف، مواد و تجهیزات دندانپزشکی وجود دارد که می توان با مراجعه با آنها محصولات مورد نیاز مطب خود را تهیه نمایید. از معروف ترین پاساژها در این حوزه می توان به پاساژ کاوه در خیابان انقلاب اشاره کرد که سالهاست به عنوان محل تهیه محصولات حوزه پزشکی و دندانپزشکی شناخته می شود.

مزایا:

فروشگاه های فیزیکی به شما این امکان را می دهند که مواد دندانپزشکی را فوراً بدون انتظار برای حمل و نقل یا تحویل خریداری کنید.

می‌توانید محصولات را به صورت فیزیکی بررسی کنید، کیفیت، تاریخ انقضا را بررسی کنید و قبل از خرید مطمئن شوید که نیازهای شما را برآورده می‌کنند.

اگر در رابطه با محصول با مشکلی مواجه شدید، مرجوعی یا تعویض آن معمولاً در یک فروشگاه فیزیکی آسانتر و سریعتر از خریدهای آنلاین است.

معایب:

فروشگاه های فیزیکی ممکن است تعداد محدودی از مواد دندانپزشکی را در مقایسه با تامین کنندگان آنلاین داشته باشند که گزینه های شما را محدود می کند.

به دلیل هزینه های سربار، قیمت ها در فروشگاه های فیزیکی ممکن است در مقایسه با خرده فروشان آنلاین بالاتر باشد.

بازدید از یک فروشگاه فیزیکی مستلزم زمان و احتمالاً هزینه حمل و نقل است، به خصوص اگر فروشگاه در نزدیکی مطب شما نباشد.

اگر برنامه شلوغی دارید یا اگر ساعات کاری فروشگاه با در دسترس بودن شما همخوانی نداشته باشد، خرید از فروشگاه های فیزیکی می تواند ناخوشایند باشد.

مراکز خرید آنلاین

با توجه به افزایش فروشگاه های اینترنتی حوزه تامین مواد دندانپزشکی نیز از این افزایش بی نصیب نمانده است و فروشگاه های آنلاین و متنوعی در این حوزه در حال خدمت رسانی به دندانپزشکان هستند. خرید مواد دندانپزشکی از فروشگاه های اینترنتی مزایا و معایب خاص خود را دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

https://razdent.com/shop/4329-%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D8%AF%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C/

مزایا:

خرید آنلاین به متخصصان دندانپزشکی اجازه می دهد تا مواد را از راحتی در مطب یا خانه خود جستجو و خریداری کنند و در زمان خود صرفه جویی کنند.

فروشگاه های آنلاین اغلب طیف وسیع تری از محصولات دندانپزشکی را در مقایسه با فروشگاه های فیزیکی ارائه می دهند که به خریداران امکان دسترسی به انواع برند ها را می دهد.

با توجه به رقابتی بودن بازار آنلاین، قیمت مواد دندانپزشکی گاهی اوقات می تواند در مقایسه با فروشگاه های سنتی به صورت آنلاین پایین تر باشد و به صرفه جویی در هزینه کمک می کند.

دسترسی به فروشگاه های آنلاین 24 ساعته و 7 روز هفته امکان پذیر است و به متخصصان دندانپزشکی این امکان را می دهد که در هر زمان، حتی خارج از ساعات کاری عادی، خرید کنند.

پلتفرم‌های آنلاین معمولاً نظرات و رتبه‌بندی‌های مشتریان را ارائه می‌کنند و به خریداران کمک می‌کنند تا درباره کیفیت و عملکرد مواد دندانپزشکی تصمیم‌گیری آگاهانه داشته باشند.

A close-up of a medical instrument Description automatically generated

معایب:

بدون بررسی فیزیکی محصولات، ممکن است نگرانی هایی در مورد کیفیت یا اصالت مواد دندانپزشکی خریداری شده آنلاین وجود داشته باشد.

بسته به موقعیت مکانی و سیاست های ارسال فروشگاه آنلاین، ممکن است تاخیر در دریافت مواد سفارش داده شده باشد که می تواند روند کار در مطب های دندانپزشکی را مختل کند.

بازگرداندن یا تعویض مواد دندانپزشکی خریداری شده به صورت آنلاین می تواند در مقایسه با بازگرداندن اقلام به یک فروشگاه محلی دست و پا گیرتر باشد، به خصوص اگر فروشگاه آنلاین سیاست های سختی برای بازگشت داشته باشد.

با تمام این نکات میخواهیم به شما مجموعه ای معرفی کنیم که به شما در تهیه مواد اورجینال تضمین می دهد. فروشگاه اینترنتی رازدنت با ارائه انواع مواد دندانپزشکی از برند های سارمکو، توکویاما ( که از مهم ترین محصولات آن می توان به کامپوزیت توکویاما اشاره کرد)، جی سی، اسپیدنت، کاریزما، پالپ دنت، 3m، بیسکو، اف جی ام و .... توانسته طیف وسیعی از از محصولات را در یک فضای گرد هم آورد و با پشتیبانی کامل و ارسال سریع رضایت مشتریان را جلب کند.

با مراجعه به لینک بالا می توانید انواع مواد دندانپزشکی را مشاهده نمایید.

نظر شما