شناسهٔ خبر: 66591354 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

راز شکست تیلور برملا شد؛ بازگشتی در کار نیست

تهران- ایرنا- دارنده مدال طلای المپیک و جهان در وزن ۸۶ کیلوگرم بعد از انتخاب به عنوان سرمربی اوکلاهاما از انگیزه خود برای حضور در این سمت سخن به میان آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، باخت دیوید تیلور رقیب سنتی حسن یزدانی در فینال ایکس کشتی آمریکا پایانی بر حضور وی در المپیک و دوئل هفتم با کاپیتان تیم ملی ایران بود. مرد جادویی دنیای کشتی بعد از این باخت ردای سرمربیگری را بر تن کرد و به عنوان نفر نخست کادر فنی تیم اوکلاهاما انتخاب شد. وی پس از انتخاب به این سمت توماس گیلمان را نیز به کادر فنی خود اضافه کرد.

تیلور روز گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی در دانشگاه ایالتی اوکلاهاما به عنوان سرمربی معرفی شد.

دارنده سه نشان طلای قهرمانی جهان در خصوص باخت خود به آرون بروکس، اظهار کرد: بعد از سال ۲۰۲۱ و کسب نشان طلای المپیک آتش درون من کمرنگ شد و برای مسابقات انتخابی تیم ملی آمریکا انگیزه نداشتم. من در دوران ورزشی هر کاری لازم بود انجام دادم، حتی بیشتر از حد توانم.

تیلور در خوص وداع خود با زندگی قهرمانی نیز گفت: با دید کاملا این کار را انجام دادم و با دوستانم نیز صحبت کردم و به این نتیجه رسیدم که وارد یک مرحله جدید شوم.

تیلور با بیان اینکه دیگر به دنیای قهرمانی بازنخواهد گشت، یادآور شد: سفر من به عنوان یک مبارز به پایان رسیده و سفرم به عنوان مربی تازه شروع شده است.

نظر شما