شناسهٔ خبر: 66595674 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

تیلور بازنشستگی خود را تایید کرد!

آزادکار مطرح جهان و آمریکا تاکید کرد که دنیای قهرمانی او به پایان رسیده است.

صاحب‌خبر -
تیلور بازنشستگی خود را تایید کرد!
کد خبر: 659877
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۲ ۱۰:۴۵:۳۶

 در یک بازه زمانی سه هفته‌ای، دیوید تیلور از بهترین کشتی گیر جهان به اعلام بازنشستگی خود از دنیای قهرمانی رسید. تیلور 33 ساله، در یک کنفرانس مطبوعاتی که او را به عنوان سرمربی جدید در دانشگاه ایالتی اوکلاهاما معرفی کرد، گفت که دنیای رقابتی او به پایان رسیده است.وی که بعد از المپیک توکیو به خداحافظی فکر می‌کرد، اظهارداشت: فکر می کنم بعد از سال 2021 واقعا شرایط سخت بود. آتش درونم کمی کمرنگ شد و خود را نشان داد‌.تیلور در انتخابی المپیک پاریس مقابل آرون بروکس شکست خورد و در ترکیب تیم ملی آمریکا برای بازی‌های پاریس قرار نگرفت. وی چند روز پیش به درخواست سرمربیگری اوکلاهاما پاسخ مثبت داد تا این کار پایانی باشد بر دنیای قهرمانی جادوگر.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد من در المپیک مانند این سوال است؛ چه احساسی داری؟ من هر کاری لازم بود در دوران حرفه‌ای خود انجام دادم حتی بیشتر.قهرمان جهان و المپیک در کشتی آزاد در مورد اینکه به المپیک پاریس نرسید، گفت: من دید کاملاً روشنی از کاری که انجام می‌دهم داشتم. مثل این است که اکنون زمان استراحت است و ببینیم چه چیزی در آینده پیش می‌آید. پس از صحبت با دوستانم ما به یک طرح واقعا خوب رسیدیم و متوجه شدیم که این مرحله بعدی است. این ناراحت کننده ترین تصمیمی بود که تا به حال گرفته‌ام.

تیلور با بیان اینکه در کشتی مبارزه نخواهد کرد، یادآور شد: سفر من به عنوان یک مبارز به پایان رسیده و سفر من به عنوان مربی تازه شروع شده است. پیش از این رسانه‌های آمریکایی خبر از مثبت شدن تست دوپینگ آرون بروکس خبر دادند و حتی اعلام شد که در صورت تایید این خبر و محرومیت بروکس، تیلور در ترکیب تیم ملی کشتی آمریکا قرار خواهد گرفت.

باید دید با تصمیم تیلور ملی‌پوش آمریکا در وزن ۸۶ کیلوگرم چه کسی خواهد بود.

 

نظر شما