شناسهٔ خبر: 66590476 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تداوم وزش باد در محدود ۳۵ کیلومتر بر ساعت، ۲۲ اردیبهشت

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز بیشینه سرعت باد در محدوده ۳۵ کیلومتر بر ساعت و افزایش ارتفاع امواج دریا در تنگه هرمز نیز تا یک متر پیش بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

تداوم وزش باد در محدود ۳۵ کیلومتر بر ساعت، ۲۲ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مجتبی حمزه نژاد گفت: امروز افزایش سرعت باد شمال شرقی در برخی نقاط شرقی و مرکزی استان و تنگه هرمز پیش بینی می شود.

وی گفت: امروز صبح تا ظهر در برخی نقاط شرقی و مرکزی استان و تنگه هرمز، افزایش سرعت باد‌های شمال شرقی پیش بینی می‌شود و سبب متلاطم شدن محدوده آب‌های تنگه هرمز خواهد شد و کاهش رطوبت نسبی هوا و افزایش دما را بویژه در مناطق شرقی و مرکزی استان، به همراه خواهد داشت.

حمزه نژاد خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود تردد شناور‌های سبک صیادی و تفریحی در تنگه هرمز با احتیاط انجام شود و از بعدازظهر شدت سرعت باد کاسته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در آسمان استان نیز گذر ابر پیش بینی می‌شود، گفت: از فردا تا اواسط هفته، جوی پایدار در استان برقرار خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از لحاظ دمایی امروز، افزایش نسبی دما در مناطق شرقی و مرکزی استان پیش بینی می‌شود و از فردا تا اواسط هفته نوسان ۱ تا ۳ درجه‌ای دما پیش بینی می شود.

نظر شما