شناسهٔ خبر: 66589869 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

طنین ندای یا رضا(ع) در گلزار شهدای کرمان/ کاروان زیر سایه خورشید وارد کرمان شد

خادمان آستان قدس رضوی همزمان با آغاز دهه کرامت با حضور در گلزار شهدای کرمان، فضای مرقد مطهر شهید سلیمانی و دیگر شهدای این مکان مقدس را امام رضایی کردند.

صاحب‌خبر -

در سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) خادمین حرم مطهر رضوی، در قالب کاروان زیر سایه خورشید در گلزار شهدای کرمان حضور یافتند تا سفر ۱۱ روزه این کاروان در کرمان از مزار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان از جمله کودک کاپشن صورتی ریحانه سلطانی‌نژاد و هشت نفر از شهدای خانواده سلطانی‌نژاد و طلبه شهید حادثه تروریستی شهید علیرضا محمدی‌پور شروع شود.

با حضور این کاروان شمیم خوش عطر رضوی در فضای گلزار شهدای کرمان پیچید و سردار دلها و دیگر شهدای این گلزار بار دیگر زائر ساحت پاک امام مهربانی‌ها شدند. در این مراسم اعضای کاروان زیر سایه خورشید با اهدای شاخه‌ای گل و با گلاب ناب مزار شهدای گرانقدر این گلزار را شستشو دادند و یاد و خاطره دلاوری‌ها و شجاعت‌های این قهرمانان عرصه جهاد و شهادت و ایثارگری را گرامی داشتند. هدایایی متبرک از حرم مطهر رضوی نیز بین عاشقان و دلدادگان آن حضرت توزیع شد.

لازم به ذکر است که استان کرمان، از روز جمعه ۲۱ تا دوشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه به ‌مدت ۱۱ روز، میزبان کاروان رضوی برای برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی مذهبی است. شعار برنامه‌های سال جاری «با شما سربلندیم» است. همچنین برنامه‌های امسال با حضور چهار کاروان متشکل از خادمین حرم امام رضا(ع) برگزار می‌شود. این کاروان‌ها برای شرکت در ۵۰۰ عنوان برنامه فرهنگی ویژه ولادت امام رئوف(ع) به ۱۰۰ شهرستان، شهر، بخش و روستای استان سفر می‌کنند.

کرمان، دیار کریمان زیر سایه خورشید/ کاروان زیر سایه خورشید در گلزار شهدای کرمان

کاروان زیر سایه خورشید در گلزار شهدای کرمان

کاروان زیر سایه خورشید در گلزار شهدای کرمان

نظر شما