شناسهٔ خبر: 66588734 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

تأکید آیت الله اعرافی بر عنایت ویژه مسئولان کشوری و استانی به هلال‌احمر

حوزه/ آیت الله اعرافی امام جمعه قم با اهدای لوحی به مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از خدمات شایسته این جمعیت در یکسال گذشته تقدیر به عمل آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه،  آیت الله علیرضا اعرافی، امام جمعه قم، در دیدار محمدرضا بهرامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت:  توافق هایی که مابین حوزه علمیه و جمعیت هلال احمر انجام شد، مسائل مهمی بود که گام هایی برای تحقق آن برداشته شد و حوزه هم در خدمت مردم و همراه با هلال احمر خواهد بود.

آیت الله اعرافی بیان کرد: فعالیت های هلال احمر چه در استان قم و چه در مناطق مختلف بسیار ارزشمند است  و از استان قم انتظار می رود که در همه ابعاد سرآمد، پیشگام و پیشتاز باشد  و خوشبختانه هلال احمر این رویکرد را دارد.

وی اظهار امیدواری کرد: با حمایت ها و مشارکت بیشتر مردم  در امداد و رسیدگی در مواقع بحران، شاهد پیشرفت  در استان باشیم.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور در ادامه بر عنایت ویژه مسئولان  استانی، کشوری، دستگاه ها و قوای مختلف  به هلال احمر  بیش از گذشته تاکید کرد.

آیت الله اعرافی در پایان صحبت های خود از  مدیرعامل و همکاران وی و همچنین خیل عظیم جوانان که با روحیه جهادی و  بسیجی  با هلال احمر همراهی می‌کنند،  تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است: در پایان این دیدار، آیت الله اعرافی با اهدای لوح سپاس به محمدرضا بهرامی مدیرعامل هلال احمر قم از خدمات شایسته و ارزنده این جمعیت در یکسال گذشته قدردانی کرد.

تأکید آیت الله اعرافی بر عنایت ویژه مسئولان کشوری و استانی به هلال‌احمر

انتهای پیام/

نظر شما