شناسهٔ خبر: 66588466 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

واکنش کنعانی به اقدام نماینده اسرائیل در خرد کردن منشور سازمان ملل

تسنیم : ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به اقدام نماینده رژیم صهیونیستی در خرد کردن منشور ملل متحد واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به اقدام توهین آمیز نماینده رژیم صهیونیستی به منشور ملل متحد اعلام کرد که وقاحت یعنی اینکه منشور سازمان ملل متحد تا زمانی ارزش دارد که اعضای سازمان در مقابل این همه جنایت و ظلم و وحشی‌گری ساکت بمانند!

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اقدام نماینده رژیم صهیونیستی در خرد کردن منشور ملل متحد در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: وقاحت به شیوه صهیونیستی، یعنی اینکه پس از کشتار بیش از سی و چهار هزار نفر زن، کودک و شهروند بیگناه فلسطینی طی هفت ماه جنایت جنگی، نقض فاحش قوانین و مقررات و حقوق بشردوستانه بین‌المللی و نیز متهم بودن به نسل‌کُشی، انتظار تشویق از جامعه جهانی دارند!

کنعانی ادامه داد: وقاحت یعنی اینکه منشور سازمان ملل متحد تا زمانی ارزش دارد که اعضای سازمان در مقابل این همه جنایت و ظلم و وحشی‌گری ساکت بمانند!! شرم بر جنایتکاران باد.

همزمان با موافقت مجمع عمومی سازمان ملل متحد با عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل، گیلعاد آردان، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد در اقدامی توهین آمیز منشور ملل متحد را در مقابل دیدگاه همگان به دستگاه خردکن انداخت.

مجمع عمومی سازمان ملل متحد با ۱۴۳ رای موافق، ۹ رای مخالف و ۲۵ رای ممتنع، به قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل رای مثبت داد.

 

نظر شما