شناسهٔ خبر: 66567612 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری ۱۱ تور صنعتی با حضور تولید کنندگان استان اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از برگزاری ۱۱ تور صنعتی ویژه بازدید مسئولین و نمایندگان واحد‌های تولیدی این استان از نمایشگاه‌ها و تولیدکنندگان موفق کشور با حمایت مالی این شرکت خبر داد.

صاحب‌خبر -

برگزاری ۱۱ تور صنعتی با حضور تولید کنندگان استان اردبیلبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، هاشم علایی گفت: از سال گذشته تاکنون ۱۱ تور صنعتی برای صاحبان صنایع استان برگزار شد که در قالب این تور‌ها دست‌اندرکاران ۱۵۸ واحد تولیدی از نمایشگاه‌ها و واحد‌های موفق کشور بازدید کردند.
وی افزود: برگزاری تور‌های صنعتی از جمله برنامه‌های حمایتی این شرکت برای ارتقای تکنولوژی و توانمندسازی صاحبان صنایع است که در قالب این برنامه حمایتی، صنعتگران و تولیدکنندگان می‌توانند ضمن بازدید از نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و واحد‌های تولیدی موفق کشور، به تبادل اطلاعات، تجارب و هم رسانی فناوری بپردازند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تحقق بیش از ۲ برابری برنامه‌های حمایتی این شرکت در برگزاری تور‌های صنعتی خبر داد و ادامه داد: استفاده از تجربیات واحد‌های موفق و خلاق و همچنین مشورت و رایزنی می‌تواند طرح و ایده نو ایجاد کند و باعث پیشرفت و موفقیت یک واحد تولیدی شود که به همین علت، تور‌های صنعتی ابزاری بسیار مهم و سودمند در این مسیر محسوب می‌شود.
علایی ابراز امیدواری کرد در راستای تحقق شعار سال و با اجرای منویات مقام معظم رهبری پیشبرد اهداف شرکت شهرک‌های صنعتی در حمایت از واحد‌های تولیدی رونق گرفته و عملکرد آنها به جهت استفاده از تجربیات سایر تولیدکنندگان بهبود یابد.


نظر شما