شناسهٔ خبر: 66531611 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل بیمه سلامت فارس مطرح کرد:

حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج در فارس

زهرا عسگری

مدیرکل بیمه سلامت استان فارس دستاورد میزهای خدمت را ارزنده توصیف کرد و از اجرای سیاست‌های افزایش جمعیت و حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی محمد جعفرپور در حاشیه برگزاری میز خدمت در شهرستان خرم‌بید در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، یکی از مهم‌ترین رسالت‌های مسئولان را خدمتگزاری به خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران برشمرد و افزود: عزت ایران اسلامی مدیون مجاهدت‌های رزمندگان است که دعوت پروردگار متعال را با جانفشانی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل لبیک گفتند.

وی با بیان اینکه روستای شهیدآباد خرم‌بید از عطر شهیدان والامقام مستور است، بیان کرد: همزمان با روز بیماران خاص و صعب العلاج، میز خدمت بیمه سلامت استان فارس به همراه شماری دیگر از دستگاه‌ها در روستای شهیدآباد خرم‌بید برگزار شد.

جعفرپور با تصریح اینکه بیمه سلامت علاوه بر مسئولیت‌هایی که بر عهده دارد، وظیفه ارایه خدمت به بیماران خاص و صعب‌العلاج را انجام می‌دهد، بیان کرد: افزایش آگاهی‌های عمومی به منظور بهره‌مندی از خدمات بیمه سلامت به صورت ویژه در میزهای خدمت ارائه می‌شود.

 مدیرکل بیمه سلامت استان فارس افزود: این میز خدمت همزمان با  سالروز عملیات بزرگ بیت‌المقدس و در آستانه آزادسازی غرورآفرین خرمشهر برپا شد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه تعداد قابل ملاحظه‌ای از دستگاه‌ها در کنار بیمه سلامت به منظور ارائه خدمت به هموطنان و تکریم خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران قرار گرفتند.

مدیرکل بیمه سلامت استان فارس با بیان اینکه در قالب میزهای خدمت بدون واسطه به میان مردم خواهیم رفت، گفت: در این میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردمی در حوزه‌های درمانی، بیمه‌ای، ارائه پوشش‌های حمایتی و بیمه تکمیلی بودیم.

جعفرپور از نگاه ویژه بیمه سلامت استان فارس به منظور اجرای سیاست‌های جمعیتی، ابلاغی مقام معظم رهبری خبر داد و افزود: ارائه پوشش‌های حمایتی و افزایش آگاهی‌های عمومی برای درمان ناباروری یکی از موارد مهمی است که در قالب میزهای خدمت به هموطنان ارائه می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما