شناسهٔ خبر: 66745678 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نتایج درخشان تیم پاورلیفتینگ خراسان‌رضوی در مسابقات کشوری

تیم پرس سینه مردان خراسان رضوی موفق شد در مسابقات کشوری به مدال‌های مختلفی دست یابد.

صاحب‌خبر -

جواد ساقی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص برگزاری مسابقات کشوری اظهار کرد: در رقابت‌های پرس سینه کشوری در بخش آقایان، تیم خراسان رضوی موفق به کسب مدال شد. در این رقابت‌ها، در بخش جوانان، در وزن ۵۹ کیلوگرم، محمد گروهی به مدال نقره رسید. محمد احمدی در وزن ۶۶ کیلوگرم، به مدال برنز رسید.

وی افزود: موسی الرضا رسولی در وزن ۶۶ کیلوگرم در بخش مستر دو مدال نقره گرفت. الیاس نخعی در وزن ۶۶ کیلوگرم در همین بخش به سه مدال نقره رسید. محمد سنگ سفیدی در رده سنی جوانان، در وزن ۷۴ کیلوگرم به مدال برنز رسید. همچنین ناصر محمدی در بخش بزرگسالان، در وزن ۸۴ کیلوگرم به نقره رسید.

بانوان هم درخشیدند

تبریزی نوری، نایب رییس بانوان هیات پرورش اندام و بدنسازی خراسان رضوی در خصوص عملکرد تیم بانوان استان اظهار کرد: مسابقات قوی‌ترین زنان، در بخش تک لیفت بدون لوازم برگزار شد و بهار محمدزاده در وزن ۷۰ کیلوگرم به مدال طلا رسید. در وزن ۶۰ کیلوگرم مطهره فولادیبه نشان نقره دست یافت و مهدیه قلی پور و مهسا پاکدامن مشترکا برنز گرفتند.

وی افزود: زهرا آزمایش، سرپرست تیم، مبینا آزاد و متینا ثاقب، کادرفنی تیم خراسان رضوی را تشکیل دادند.

تقدیر از باشگاه‌های نمونه استان خراسان رضوی

امیرحسین اخوان، نایب رییس هیات استان در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص برگزاری جلسات این هیات اظهار کرد: صبح روز یکشنبه، در محل دفتر هیات جلسه تخصصی کمیته امور باشگاه‌های بانوان با حضور تبریزی، نایب رییس بانوان به همراه نماینده اداره ورزش و جوانان مشهد مقدس، اسماعیل زاده، مسئول بازرسی باشگاههای مشهد مقدس و جمعی از همکاران هیات استان در امور بانوان همچون دکتر دیناری، ثابت، عباسوند، استیری، جعفرزاده، هادی، آدین و تنی چند از بازرسین جدید هیات استان تشکیل شد.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده با توجه به تعامل با اداره ورزش و جوانان مشهد مقدس مقرر شد بازدیدهای ادواری فنی هیات استان با رویکرد حمایت گونه و پیشگیرانه از باشگاه‌های بانوان سطح شهر مشهد مقدس صورت پذیرد. بازرسین هیات بر اساس مناطق ۱۲ گانه شهرداری تقسیم شدند و مقرر است طی این بازدیدها علاوه بر تکمیل بانک اطلاعاتی باشگاه‌های هیات، موارد لازمه را به باشگاه‌ها متذکر شوند تا بر اساس تفاهم‌نامه‌های هیات استان که در آینده با ارگان‌های دولتی و غیردولتی منعقد می‌گردد افراد تحت پوشش ارگانها توسط هیات به باشگاه فعال در منطقه سکونت افراد معرفی گردد.

اخوان افزود: بر اساس این بازدیدها باشگاه‌های نمونه شهرستان مشهد مقدس شناسایی و پایان سال ۱۴۰۳ از آنها تقدیر به عمل خواهدآمد.

انتهای پیام

نظر شما