شناسهٔ خبر: 66524992 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ادامه بارش باران تا پنجشنبه در مازندران

آسمان مازندران تا روز پنج شنبه ابری، همراه با بارش باران پیش بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

ادامه بارش باران تا پنجشنبه در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کارشناس هواشناسی مازندران گفت: آسمان استان امروز سه شنبه نیمه ابری تا ابری با رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌شود و در ارتفاعات مرکزی و غربی میزان بارندگی بیشتر خواهد بود.


تاکامی افزود: این وضعیت تا ظهر فردا چهارشنبه ادامه دارد و از ظهر فردا تا اواسط پنجشنبه سامانه بارشی شدت بیشتری می‌گیرد و در استان گسترده می‌شود.


کارشناس هواشناسی تصریح کرد: تا صبح امروز بیشترین میزان بارندگی در استان از حلمسر آمل به میزان ۲۱ میلیمتر و سیاوشکلا کیاسر ساری به میزان ۱۹ میلیمتر گزارش شده است.


تاکامی با اشاره به اینکه از بعدازظهر پنجشنبه سامانه بارشی از استان خارج می‌شود خاطر نشان کرد: از جمعه تا یکشنبه هفته آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

او افزود: دریا امروز مواج است و برای فعالیت‌های دریایی مناسب نخواهد بود.

دیروز پل سفید با ۲۷ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و صبح امروز دلیر چالوس با ۶ درجه بالای صفر خنک‌ترین مناطق استان مازندران بودند.

<div id="video-display-embed-code_11083474"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4226413/11083474?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما