شناسهٔ خبر: 66522894 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار همدان:

پیگیری نارضایتی شهروندان همدانی از خدمات راه آهن

همدان-فرماندار همدان با اشاره به نارضایتی شهروندان از ارائه خدمات توسط راه آهن همدان گفت: در جلسه‌ای با مدیر کل راه آهن مسائل و دغدغه‌های مردم مطرح و پیگیری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، مسلم مخفی با بیان اینکه در حال حاضر قطار همدان همه روزه در حال سرویس دهی است، گفت: روزانه این قطار ۴۰۰ نفر ظرفیت دارد که این تعداد برای جمعیت همدان و شهرهای هم جوار کفایت نمی‌کند.

فرماندار همدان با اعلام این خبر که با پیگیری‌های مدیریت راه آهن استان از ابتدای تابستان قطار پنج ستاره به مسافران همدان خدمات می‌دهد گفت: این اقدام حتماً افزایش رضایتمندی شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ترمینال ایستگاه راه آهن همدان ۹۵ درصد پیشرفت دارد افزود: امیدواریم این ساختمان که از محل سفر رئیس جمهور نیز اعتبار دارد بزودی تکمیل و به بهره برداری برسد.

مخفی با انتقاد از عملکرد شرکت ساخت و توسعه زیرساخت گفت: متأسفانه پروژه راه دسترسی به راه آهن همدان استاندارد لازم را ندارد البته برخی اقدامات ایمنی انجام شده است.

وی گفت: مجموعه عوامل راه آهن همدان به دنبال رضایتمندی مسافران هستند که امیدواریم با ایجاد زیرساخت‌های لازم این امر به طور کامل محقق شود.

مخفی افزود: راه آهن همدان به ملایر نیز به طول ۷۵ کیلومتر در دو قطعه کارگاهی در حال ساخت است که قطعه یک ۴۵ درصد و قطعه دو ۲۰ درصد پیشرفت دارد.

نظر شما