شناسهٔ خبر: 66508791 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شب پر حادثه‌ی گیلان

۱۳ مصدوم و یک کشته در ۳ تصادف در گیلان

رئیس پلیس راه گیلان؛ مهمترین علت این حوادث را توجه نداشتن راننده به جلو، سرعت زیاد، خستگی و خواب آلودگی اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

۱۳ مصدوم و یک کشته در ۳ تصادف در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ سرهنگ جاور صفاری افزود: شب گذشته ۳ تصادف در شهرستان‌های رودبار، آستانه اشرفیه و بخش سنگر شهرستان رشت اتفاق افتاد که این تصادفات ۱۳ مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت.
رئیس پلیس راه گیلان افزود: مهمترین علت این حوادث را توجه نداشتن راننده به جلو، سرعت زیاد، خستگی و خواب آلودگی است.
در اثر واژگونی خودروی پراید در محدوده رستم آباد ۳ نفر مجروح شدند.
اصغر آقایی سرپرست جمعیت هلال احمر رودبار گفت: مصدومان حبس شده این خودرو با کمک نیرو‌های امداد پایگاه شهید آقایی جمعیت هلال احمر رودبار از خودرو خارج و با کمک ماموران اورژانس به بیمارستان سلامت رستم آباد انتقال داده شدند.
همچنین برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با خودروی سمند در بخش سنگر منجر به فوت راکب موتورسیکلت شد.
سرهنگ امیر طالبی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی گیلان در گفتگو با خبرنگار صدا وسیما خبرداد: راکب ۷۲ ساله موتورسیکلت پس از انتقال به بیمارستان جان باخت. 
میثم دریارو رئیس آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری آستانه‌اشرفیه هم از واژگونی یکدستگاه مینی‌بوس در روستای امیرهنده فوشازده (دهشال) خبرداد و گفت: بر اثر انحراف و واژگونی یکدستگاه مینی‌بوس در داخل نهر آب در روستای امیرهنده فوشازده (دهشال) ۱۰ نفر مصدوم شدند و مصدومان این حادثه به علت شدت جراحت با ۳ دستگاه خودروی اورژانس و یک دستگاه خودروی امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان به بیمارستان‌های پیروز لاهیجان و کوثر آستانه اشرفیه منتقل شدند.

نظر شما