شناسهٔ خبر: 66732110 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

به همت گردان ۱۱۷ امام حسین(علیه السلام) انجام شد:

جلسه عقیدتی با حضور بسیجیان وپایوران گردان ۱۱۷ امام حسین(علیه السلام) در مسجد محقق آران وبیدگل برگزار گردید.

به جهت افزایش سطح آشنایی بسیجیان با مسائل دینی، جلسه عقیدتی همراه با سخنرانی فرمانده گردان ۱۱۷ امام حسین(علیه السلام) با حضور بسیجیان وپایوران گردان ۱۱۷ امام حسین(علیه السلام) در مسجد محقق شهرستان برگزار گردید.

صاحب‌خبر -

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام)، جلسه عقیدتی همراه با سخنرانی فرمانده گردان ۱۱۷ امام حسین(علیه السلام) با حضور بسیجیان وپایوران گردان ۱۱۷ امام حسین(علیه السلام) به جهت افزایش سطح آشنایی بسیجیان با مسائل دینی در مسجد محقق شهرستان برگزار گردید.

فرمانده محترم گردان ضمن عرض خیر مقدم به تمامی بسیجیان خاطرنشان کرد: به فرمایش امام خمینی(قدس سره الشریف)بسیج لشکر مخلص خداست.

وی در ادامه با بیان روایتی از آیت اله بهجت  درباره نماز و اهمیت آن و آثار آن در زندگی چه در دنیا و چه در آخرت افزود:در همه حال و در همه شرایط باید حواسمان به نمازهایمان باشیم بخصوص نماز اول وقت و از آن غافل نشویم، سعادت در دنیا و آخرتمان  و  درست شدن اعمالمان در گرو همین مسئله است و باید در آن نهایت دقت را داشته باشیم و از نماز اول وقتمان بطور جدی مراقبت کنیم.

ایشان در ادامه به مسائل احکام پرداخته و با بیان این که اگه میخواهید در زندگی سردرگم نشوید باید الگویی داشته باشید شما می‌توانید با داشتن یاد و خاطره یک شهید و بررسی زندگی او و راه و روش او در زندگی خود او را الگو قرار داده و در راه حق قدم بگذارید.

نظر شما