شناسهٔ خبر: 66504100 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رقابت نزدیک مرحله دوم وظایف ما را نیز سنگین‌تر می‌کند

معاون استاندار فارس گفت: مرحله دوم انتخابات از حساسیت بیشتری برخوردار بوده و رقابت در این مرحله بسیار سنگین است و این رقابت سنگین وظایف ما را نیز سنگین‌تر می‌کند.

صاحب‌خبر -

اسماعیل قزل سفلی در جلسه مشترک هیات نظارت و هیات اجرایی شهرستان پاسارگاد، افزود: انتخابات سال گذشته (۱۱ اسفند ۱۴۰۲) یکی از حساس‌ترین انتخابات نظام بود، اما می‌توان گفت که حساسیت مرحله دوم انتخابات بیش از مرحله نخست است.

او ادامه داد: در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ همه تلاش کردند که انتخاباتی همراه با نظم و به شکل قانونمند، سالم، امن و پرشور برگزار شود و این اتفاق هم افتاد.

قزل سفلی اظهار کرد: دشمن از یک سال قبل، هم در بحث اختلال در برگزاری انتخابات و هم در زمینه ناامیدسازی مردم تلاش بسیار کرد و کوشش بسیاری به خرج داد تا انتخابات برگزار نشود، اما با اراده همه دست اندرکاران و حضور معنادار مردم در کار خود موفق نشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: حضور و مشارکت مردم فارس در انتخابات سال گذشته از حد نصاب میانگین کشوری هم بالاتر بود و از میزان مشارکت در انتخابات دوره گذشته نیز فراتر رفتیم.

قزل سفلی افزود: مرحله دوم انتخابات از حساسیت بیشتری برخوردار بوده و رقابت در این مرحله بسیار سنگین است و این رقابت سنگین وظایف ما را نیز سنگین‌تر می‌کند.

او ادامه داد: همه عوامل اجرایی انتخابات باید با هم هماهنگ باشند و انتخابات طبق برنامه و جدول زمان بندی پیش رود و برگزار شود.

نظر شما