شناسهٔ خبر: 66478011 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان:

جمع آوري بيش از 31 ميليارد ريال کمکهاي مردمي در فعاليتهاي داوطلبانه هلال احمر

صاحب‌خبر -
جمع آوري بيش از 31 ميليارد ريال کمکهاي مردمي در فعاليتهاي داوطلبانه هلال احمر
خبرگزاری آریا_ بیش از 31 میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی مردمی در فعالیتهای داوطلبانه هلال احمر جمع آوری شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا از کردستان؛ پیام جلالی افزود:طی یکسال گذشته 1402، در برنامه و فعالیت های حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر کردستان، بیش از 31 میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی مردمی جمع آوری و هزینه شده است.
وی با بیان اینکه، هلال احمر به دنبال این است که در پرتو کرامت انسانی، فرهنگ صلح، نوعدوستی و صمیمیت را در جامعه برقرار سازد، بیان داشت: در یکسال گذشته، 249 فعالیت داوطلبی و 19 پروژه داوطلبی محرومیت زدا، 29 کاروان سلامت، 42 طرح مشارکت اجتماعی ایرانیان و 12 طرح نیابت با حضور اعضای داوطلب در سطح استان برگزار شده است.
وی عنوان کرد:در این مدت، بیش از 2 هزار و دویست بسته غذایی در بین افراد کارتنخواب، بیش از 3 هزار و پانصد بسته غذایی در بین افراد کم برخوردار توزیع شده، 205سفره افطاری برگزار و توسط اعضای داوطلب، 81 واحد خون برای بیماران نیازمند اهدا شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به اینکه، خدمات بشردوستانه هلال‌احمر بی حد و مرز است و مردم ‌محور بودن اساس فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر میباشد و اعضای داوطلب برای تسکین آلام بشری از هیچ کوششی فرو نگذاشته و نمی‌گذارند، بیان داشت: در فعالیت های اجرا شده توسط حوزه داوطلبان استان و شعب تابعه، بیش از 17 هزار و پانصد نفر از خدمات ارائه شده بهره مند شدند و 6500 نفر عضو داوطلب جهت همکاری در برنامه های داوطلبی مشارکت داشتند.
جلالی ادامه داد: 122 خانه هلال در سطح استان فعال است که طی این یکسال، 2 هزار نفر از آموزش های امدادی هلال احمر و یک هزار نفر از آموزش های متفرقه بهره مند شدند.
وی در ادامه گفت:‌خدمات داوطلبی مرزی ندارد و جمعیت هلال احمر تلاش می‌کند سرمایه انسانی و ارزشمند داوطلبان را ساماندهی کرده و ازظرفیت آن‌ها برای کمک به نیازمندان بهره بگیرد.

نظر شما