شناسهٔ خبر: 66471898 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

جلوگیری از ورود گردشگران ترکیه‌ای به مسجدالاقصی

نظامیان صهیونیست از ورود گردشگران ترکیه‌ای به مسجدالاقصی برای اقامه نماز صبح جلوگیری کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از عربی 21، رسانه‌های فلسطینی امروز جمعه اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی از ورود تعدادی از گردشگران زن ترک به مسجدالاقصی در قدس اشغالی برای اقامه نماز صبح جلوگیری کردند.

برخی از رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که نیروهای اشغالگر اسرائیل از رسیدن ده‌ها جوان فلسطینی و تعدادی از زنان ترک به مسجد‌الاقصی برای اقامه نماز صبح ممانعت کردند.

این اقدام صهیونیست‌ها درحالی انجام می‌شود که یک گردشگر ترکیه‌ای به نام حسن ساکلانان چند روز پیش و پس از حمله با چاقو به یک نظامی صهیونیست در شهر قدیم قدس، توسط نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

در همین راستا، رژیم اشغالگر اسرائیل به اعمال محدودیت‌های شدید علیه نمازگزاران در مسجدالاقصی، همزمان با تجاوزات وحشیانه خود به نوار غزه، ادامه می‌دهد.

به گفته اداره اوقاف اسلامی قدس با وجود محدودیت‌های اشغالگران، 30 هزار نمازگزار در مسجد مبارک الاقصی نماز جمعه را اقامه کردند.

نیروهای اشغالگر اسرائیلی در خیابانهای قدس و مجاورت شهر قدیم و مسجد الاقصی مستقر شدند و ده‌ها مانع آهنی در ورودی‌ها نصب کردند و برخی از خیابانها و جاده‌ها را برای جلوگیری از رسیدن نمازگزاران به مسجد بستند.

انتهای پیام

نظر شما