شناسهٔ خبر: 66470925 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

اهواز هم ونیز شد + فیلم

بارش شدید باران در کلانشهر اهواز باعث آبگرفتگی برخی معابر این شهر شد که به همین دلیل تردد در این مناطق با کندی مواجه شد، از همان ساعات اولیه بارش، تیم‌های عملیاتی آتش نشانی، شهرداری، آبفای اهواز در حال تخلیه روان آب‌ها در سطح شهر هستند تا هرچه سریعتر آب معابر شهری تخلیه شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به ورود آب باران به داخل حیاط تعدادی از منازل این شهر گفت: نیروهای شهرداری در تلاش برای فروکش کردن آبگرفتگی ها و تخلیه آب از منازل هستند.

علی شمس اظهار کرد: با توجه به بارش شدید باران در مدت هشت دقیقه که همراه با وزش باد و قطعی برق بود، برای دفع آن نیاز به زمان بیشتری است.

وی افزود: با توجه به اینکه دفع آب توسط پمپ‌های مکنده انجام می‌شود قطع برق در کارها خلل ایجاد می‌کند که متاسفانه با این مشکل مواجه شده‌ایم.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: بعد از بارندگی، کار دفع کامل آب‌های سطحی را شروع کرده و سعی می‌کنیم در کوتاهترین زمان (فردا صبح) شرایط تردد مردم را تسهیل کنیم.
شمس ادامه داد: بیش از یک هزار نیروی شهرداری در حال جمع آوری آب‌های سطحی هستند و این روند همچنان با قوت ادامه دارد.

وی افزود: تعدادی از منازل سطح پایین تری نسبت به سطح معابر دارند که سعی کردیم با استفاده از گونی خاک، راه نفوذ آب به این منازل را ببندیم.

شمس تاکید کرد: از شهروندان تقاضا داریم در صورت ورود آب به منازل هر چه سریعتر این موضوع را اطلاع رسانی کرده تا همکاران ما بتوانند خدمت رسانی لازم را انجام دهند.

بر اساس این گزارش بارش باران از امروز مجددا در نقاط مختلف استان خوزستان شروع شده و همچنان ادامه دارد.

نظر شما