شناسهٔ خبر: 66470314 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

فرانکو ماستانتونو از ریورپلاته

بارسا کنار کشید، والورده جدید در راه رئال

منابع اسپانیایی و آرژانتینی ادعا کرده‌اند که رئال مادرید مقصد بعدی فرانکو ماستانتونو، هافبک 16 ساله ریورپلاته، خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید همچنان با یک نقشه راه دقیق و روشن به آینده نگاه می‌کند. اینکه استعدادهای بزرگ را قبل از اینکه قیمتشان سر به فلک بکشد، بخرد. 

این ایده مستلزم خطراتی است، زیرا شما باید بازیکنانی را در سن پایین به خدمت بگیرید و ممکن است همه چیز به دلایل زیادی اشتباه پیش برود، اما باشگاه مادریدی در سال‌های اخیر نشان داده است که می‌داند چگونه ستاره‌های جوان را جذب کند. فده والورده، کاماوینگا، وینیسیوس و رودریگو بهترین نمونه‌ها هستند.

2017830

همه چیز نشان می‌دهد که نفر بعدی لیست، فرانکو ماستانتونو خواهد بود، هافبک ریورپلاته که تنها 16 سال سن دارد و دنیای فوتبال را عاشق خود کرده است. او توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده ولی رئال دست بالاتر را دارد. 

طبق ادعای نشریه کلارین آرژانتین و نیز مارکا اسپانیا، بارسا از رقابت کنار کشیده و رئال که با ریور مذاکراتی جدی داشته، بر سر انتقال او به توافقات اولیه دست یافته است. ابتدا جونی کالافات و سپس خوزه آنخل سانچز (مدیر اجرایی)، وارد عمل شدند تا ماستانتونو رئال را به هر تیم دیگری ترجیح دهد.

ایده مادریدی‌ها این است که در اسرع وقت او را به خدمت بگیرند و سپس تا سال 2025 صبر کنند، یعنی زمانی که او 18 ساله می‌شود (در 14 آگوست 2025). بند فسخ فرانکو 45 میلیون یورو است ولی رئال می‌خواهد او را با قیمتی کمتر بخرد. 

ماستانتونو می‌تواند فده والورده جدید رئال باشد. فده نیز در 16 سالگی جذب رئال شد و حالا ستاره‌ای بی‌جانشین شده است.

نظر شما