شناسهٔ خبر: 66470177 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سارقان کابل برق در مشهد دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: چهار متهم به ۳۹ فقره سرقت کابل های برق فشار قوی با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

سردار احمد نگهبان گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی کابل های برق فشار قوی در محدوده شرق شهر مشهد و قطعی مکرر خطوط انتقال نیرو و نارضایتی شهروندان و اصناف، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد با تحقیقات میدانی گسترده یکی از اعضای این باند حرفه ای سرقت که فردی سابقه دار است را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از انجام تحقیقات میدانی و شناسایی سه همدست دیگرش، با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه وارد عمل شدند و چهار عضو این باند را در ۲ عملیات مجزا دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان ادوات مخصوص سرقت کابل های برق فشار قوی را کشف کردند.

وی اضافه کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی ها و در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به ۳۹ فقره سرقت کابل های برق فشار قوی در محدوده شرق شهر مشهد و فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف کردند.

سردار نگهبان گفت: در تحقیقات تکمیلی با برآورد کاشناسان شرکت برق مشخص شد، اعضای این باند افزون بر ۲۷ میلیارد ریال خسارت به تاسیسات شرکت برق وارده کرده اند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا از شهروندان خواست تا ضمن توجه به توصیه های انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک موضوع را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما