شناسهٔ خبر: 66468306 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

تحلیل بسیج، به بهانه نشست هماهنگ کننده های نیروهای مسلح استان قزوین؛

افزایش اقتدار و سطح امنیت با اتحاد قوای مسلح

همبستگی سپاه پاسداران و ارتش قهرمان با فرمان تاریخی امام خمینی (ره) حماسه های فراوان خلق کرد و امروز از ارتشی و سپاهی به عنوان دو لشکر الهی یاد می شود.

صاحب‌خبر -

 بسیج _قزوین پس از انقلاب ارتش و سپاه و نیروی انتظامی بازوی توانمند انقلاب اسلامی شدند و به عنوان دژ نفوذ ناپذیر ایران اسلامی در برابر بیگانگان خلق حماسه کردند.

در جلسه هم اندیشی هماهنگ کننده های نیروهای مسلح در قزوین جدای از مطالب و برنامه های بیان شده توسط هریک از نمایندگان حاضر در جلسه افزایش سطح اقتدار و امنیت استان قزوین را در پی خواهد داشت نیروهای مسلح پاک ترین نهادهای انقلاب اسلامی در طول حیات انقلاب بودند که با کمترین بودجه بیشترین قدرت را خلق کردند.

قزوین استانی با داشتن صنایع فراوان، کریدور و حلقه وصل ۱۲ استان، نزدیکی به پایتخت همواره نسبت ایمنی و سطح امنیت در بحرانها را با نمره خوب گذرانده است. این امر میسر نمی شد مگر با پشتوانه اتحاد و همدلی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی که همواره در مواجه با مشکلات بن بست شکنی کرده اند.

گاهی سیاسیون اتحاد و همدلی را از نیروهای مسلح یاد بگیرند و اقتدار و قدرت آفرینی را با دست جماعت که همان دست خداست پر این ایام جنگ تمام عیار تجربه کنند که رضایتمندی خدا و مردم را در پی خواهد داشت. اتحاد رمز پیروزی جهان اسلام و کشور است که جز در سایه امنیت میسر نمی شود.

امنیت و اقتدار زیر بستر همه امورات زندگی یک ملت است که با مردان ثابت قدم از جنس کوه های استوار و با ایمان و عزم راسخ میسر می شود.با پیروزی انقلاب اسلامی دست های پیدا و آشکار فراوانی برای ایجاد اختلاف و شکاف بین نیروهای مسلح تلاش کردند که با بیداری سربازان وطن این نقشه های شوم با شکست های متوالی و خلق مولفه قدرت برای ایران همراه بوده است.

نیروهای مسلح در استان قزوین بخشی از توانمندی های امنیت ساز کشور است که در دوران دفاع مقدس و نا امنی تجزیه طلب ها در شمال غرب و ماموریت های برون مرزی کارنامه موفق و افتخار آفرینی خلق کرده است.

نظر شما