شناسهٔ خبر: 66468160 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

افروغ: مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ است

عبدالرحیم افروغ در آیین اختتامیه ششمین جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی موضوع مردمی شدن فرهنگ را در اولویت کاری خود دارد و ما به عنوان مدیران استانی مکلف هستیم این راه را ادامه دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وی افزود: اینکه هنرمندان از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کردن و مردم درب منازل خود را به آنها باز کردند در واقع تداعی گر اربعین هست .

 

افروغ ادامه داد: تک تک این انوار الهی و مطهر وقتی علمشان جایی برپا شد دل مردم عزیز اهل بیت را به نرمی و نرمخویی وا می دارد و موجب همراهی و میزبانی آنان از هنرمندان رضوی می گردد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان بوشهر ضمن تشکر از هنرمندان و مسئولان شهری و روستایی استان برای باشکوه برگزار شدن جشنواره ادامه داد: امروز فرهیختگان دنیا در دانشگاههای بزرگ آمریکا و دیگر کشورها ، گوشه ای از تفکر و اندیشه متعالی شما را به رخ تمام بدخواهان اندیشه لیبرالیسم می‌کشند، بر خودمان می بالیم و افتخار می کنیم که اگر وجودمان را بند بند کنند، هر بند آن فریاد نام علی بن موسی الرضا(ع) خواهد بود.

 

آیین اختتامیه ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری آسمان هشتم شامگاه پنج شنبه با حضور مسئولان کشوری و استانی در روستای سرکره دشتستان از استان بوشهر با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

نظر شما