شناسهٔ خبر: 66467921 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

بهترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ که در بهار 1403 می‌توانید بخرید

صاحب‌خبر -

اگر دنبال خرید یک گوشی اقتصادی هستید و تمایلی به خرید محصولات چینی ندارید، با معرفی بهترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ در فصل بهار 1403 با ما همراه باشید.

علیرغم آن که قیمت گوشی‌های موبایل در سال‌های اخیر روند افزایشی داشته اما گوشی‌های ارزان قیمت بازار نیز روز به روز در حال پیشرفت هستند؛ به‌طوری که کیفیت و قابلیت‌های آن‌ها در مقایسه با چند سال قبل پیشرفتی خیره‌کننده داشته است.

در بازار شلوغ محصولات میان رده و اقتصادی امروز انتخاب یک محصول که مناسب نیازهایمان باشد به هیچ وجه کار آسانی نیست. به همین دلیل به بسیاری افراد توصیه می‌شود که جستجوی خود در میان محصولات مختلف بازار را به برندی خاص محدود کنند. در میان برندهای متعدد غالبا چینی که در بازار گوشی‌های اندرویدی میان رده و ارزان قیمت فعالیت دارند، سامسونگ احتمالا مطرح‌ترین و پرطرفدارترین نام است. این کمپانی در ابتدا با ساخت گوشی‌های پریمیوم سری گلکسی اس به شهرت رسید؛ اما در سال‌های اخیر تمرکز فراوانی را نیز روی بازار محصولات میانرده و اقتصادی داشته و موفق شده برخی از محبوب‌ترین گوشی‌های اقتصادی دنیا را در اختیار مشتریانش قرار دهد.

در عین حال تنوع محصولات اقتصادی و میان رده سامسونگ نیز اخیرا افزایش زیادی داشته و محصولات جدید، یکی پس از دیگری به کلکسیون محصولات باکیفیت این کمپانی اضافه می‌شوند. به همین جهت حتی اگر جستجوی گوشی خود را تنها به این برند محدود کنید هم گزینه‌های متعددی پیش روی خود مشاهده خواهید کرد که ممکن است انتخاب بهترین محصول را برایتان کمی سخت کند.

بهترین گوشی های ارزان سال 2024 سامسونگ

به همین جهت در ادامه تعدادی از بهترین گوشی های ارزان قیمت و میان رده سامسونگ در فصل بهار سال 1403 را معرفی خواهیم نمود که بهترین مشخصات و قابلیت‌های ممکن را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار علاقمندان قرار خواهند داد.

سامسونگ گلکسی A54

قیمت: حدود 17 میلیون تومان

گلکسی A54 گلکسی A54

اگر پیگیر اخبار سامسونگ باشید حتما در جریان هستید که این کمپانی کره‌ای مدتی پیش گوشی گلکسی A55 خود را به‌طور رسمی رونمایی کرد و روانه بازارهای جهانی نمود. علیرغم این امر، انتخاب امروز ما، محصول سال گذشته خانواده گلکسی A5x سامسونگ، یعنی گلکسی A54 است که هواداران پرشوری در سرتاسر دنیا دارد!

این گوشی حدودا 17 میلیون تومانی از یک صفحه نمایش 6.4 اینچی سوپر امولد با نرخ رفرش فوق‌العاده 120 هرتزی بهره می‌برد که کیفیتی هم‌تراز با پرچمداران سامسونگ دارد. همچنین طراحی کلی این دستگاه نیز بسیار مینیمال و ساده انجام شده و شباهت بی‌بدیلی به سری گلکسی اس 23 دارد! سامسونگ همچنین با تعبیه تراشه اگزینوس 1380 خود در این گوشی میانرده و همراه کردن آن با 8 گیگ رم توانمندی فنی بسیار بالایی برای اجرای برنامه‌های سنگین، بازی‌ها و مالتی تسکینگ به این گوشی بخشیده و با افزودن پشتیبانی از شبکه‌های 5G به آن، سرعت بسیار بالای دانلود را برای مشتریانش به ارمغان آورده است.

علاوه بر این، سیستم دوربین این گوشی نیز عملکرد تحسین‌برانگیزی داشته و از یک ماژول سه‌تایی تشکیل شده است. این ماژول دربرگیرنده یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک ماژول ماکرو 5 مگاپیکسلی است که در هر شرایط نوری عملکرد قابل قبولی ارائه می‌کنند. همچنین دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی حاضر در گلکسی ای 54 نیز برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی کاملا کافی خواهد بود.

میانرده توانمند سامسونگ همچنین از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با توانایی پشتیبانی از شارژ نه چندان سریع 25 واتی بهره می‌برد. باتری این دستگاه به‌راحتی قادر است یک روز کامل کاربران را همراهی کند. از سوی دیگر، سامسونگ وعده انتشار چهار نسخه بعدی اندروید و ارائه چهار سال پشتیبانی نرم افزاری و امنیتی کامل را نیز به کاربران این گوشی داده تا A54 به گزینه‌ای بی‌رقیب در بازار میان رده‌های اندرویدی تبدیل شود.

تاریخچه خبر:
تماشا کنید: پنج دلیل برای خرید گلکسی A54 سامسونگ

سامسونگ گلکسی A42 5G

قیمت: حدود 20 میلیون تومان (آخرین قیمت)

گوشی ارزان قیمت سامسونگ بهار 1403 گوشی ارزان قیمت سامسونگ بهار 1403

شاید گلکسی A42 جدیدترین و پرزرق و برق‌ترین میانرده سامسونگ نباشد، اما همچنان گزینه‌ای قابل تامل برای افرادی‌ست که دنبال گوشی‌های اقتصادی باکیفیت و توانمند می‌گردند. مهم‌ترین مشخصه این گوشی استفاده از تراشه اسنپدراگون 750G است که عملکرد فنی بسیار خوبی را برای آن به ارمغان آورده و حتی در گلکسی A52 نیز به کار رفته است. تراشه اسنپدراگون عملکرد فنی قابل قبولی را در امور روزمره ارائه داده و حتی قادر به اجرای بازی‌های سبک روز نیز خواهد بود. علاوه بر این، چندین گزینه مختلف رم و حافظه داخلی تا سقف 8 گیگ و 128 گیگ نیز پیش روی علاقمندان به گلکسی آ 42 قرار دارد تا بتوانند بسته به سلیقه و اولویت‌هایشان گزینه مناسب خود را انتخاب کنند.

این گوشی همچنین از یک صفحه نمایش 6.6 اینچی سوپر امولد با طراحی Infinity-U بهره می‌برد و رنگ‌هایی شفاف، جزئیاتی دقیق و روشنایی بسیار بالایی ارائه می‌کند. علاوه بر این، قاب پشتی Galaxy A42 نیز طراحی منحصربفردی داشته و بر خلاف اکثر گوشی‌های جدیدتر، رنگ‌های شاد و متنوعی به کاربران ارائه می‌کند. در این قسمت همچنین ماژول دوربین چهارتایی دستگاه نیز قابل مشاهده خواهد بود. حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی این ماژول دوربین با یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض، یک نمونه 5 مگاپیکسلی ماکرو و یک حسگر عمق 5 مگاپیکسلی همراه شده تا تجربه قابل قبولی از عکسبرداری در شرایط مختلف برای این گوشی به ثبت برسد.

گلکسی A42 همچنین علیرغم آن که به‌صورت پیش‌فرض به اندروید 10مجهز شده بود به اندروید 12 قابل ارتقا بوده و می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی باشد که دنبال یک گوشی اقتصادی هستند؛ اما تمایلی به خرید محصولات چینی ندارند! البته پیدا کردن این گوشی در بازار امروز کار چندان ساده‌ای نیست؛ اما در صورتی که بتوانید به هر نحوی این دستگاه را خریداری کنید، برد بزرگی کسب کرده‌اید!

سامسونگ گلکسی A34

قیمت: حدود 12 میلیون تومان

گلکسی A34 گلکسی A34

یکی دیگر از بهترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ که در فصل بهار 1403 می‌توانید خریداری کنید، گلکسی A34 است که برادر کوچکتر مدل A54 به شمار رفته و ارزش خرید فوق‌العاده‌ای دارد. این گوشی همان طراحی جذاب و آشنای سری گلکسی اس 23 و اتصال 5G را با قیمت حدود 12 میلیون تومان به مشتریان ارائه کرده و خصوصا پس از عرضه نسل جدید یعنی گلکسی آ 35 با افت قیمت قابل توجهی هم روبرو شده و اکنون یکی از جذاب‌ترین اقتصادی‌های بازار به شمار می‌رود.

سامسونگ گلکسی آ 34 را به تراشه دایمنسیتی 1080 مدیاتک مجهز کرده و 8 گیگابایت رم نیز کنار آن تعبیه نموده تا عملکرد ایده‌آل آن در مالتی تسکینگ و کاربری روزمره را تضمین کند. علاوه بر این، حافظه داخلی 256 گیگ این گوشی نیز هرگونه نگرانی و ناراحتی در خصوص محدود بودن فضای ذخیره‌سازی این گوشی را نیز از بین برده و فضایی فوق‌العاده را برای نگهداری از اپلیکیشن‌ها و تصاویر در اختیارتان قرار می‌دهد.

علاوه بر این، گلکسی A34 همچنین از یک صفحه نمایش 6.6 اینچی سوپر امولد با نرخ رفرش 120 هرتز بهره می‌برد که انیمیشن‌های بسیار روانی را نمایش داده و تماشای محتوای ویدیویی روی این گوشی اقتصادی سامسونگ را به تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل می‌کند. سیستم دوربین این گوشی هم از یک حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی اصلی بهره برده و یک ماژول 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو را نیز در کنار خود می‌بیند تا تصویربرداری قابل قبولی را در این محدوده قیمتی ارائه کند. بعلاوه، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی بالای صفحه نمایش این گوشی نیز در ثبت تصاویر سلفی کاملا توانمند و قابل قبول ظاهر خواهد شد.

گلکسی آ 34 همچنین از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که با توان 25 وات شارژ می‌شود. در کنار این قابلیت‌ها، کسب استاندارد IP67 هم امتیاز بزرگ دیگری برای این میان رده خوش‌قیمت سامسونگ به شمار می‌رود که از آن در برابر آسیب‌های محیطی مثل نفوذ گرد و غبار و رطوبت محافظت خواهد کرد. گلکسی A34 همچنین همانند A54 قادر به دریافت چهار نسخه بعدی اندروید بوده و تا چهار سال نیز آپدیت‌های امنیتی این کمپانی را دریافت خواهد نمود.

سامسونگ همچنین چند ماه پیش نسل جدید این گوشی، یعنی گلکسی A35 را هم به سبد محصولات میانرده خود اضافه کرد. با این وجود گلکسی آ 34 همچنان با عملکرد بسیار خوب خود قادر است با قیمتی مناسب قابلیت‌های بسیار خوبی را در اختیار علاقمندان به گوشی‌های اقتصادی و میان رده قرار دهد.

تاریخچه خبر بخوانید:
مقایسه گلکسی A35 و A34 سامسونگ؛ نسخه جدید ارزش خرید دارد؟

سامسونگ گلکسی S23 اف ای

قیمت: حدود 24 میلیون تومان

گوشی ارزان قیمت سامسونگ بهار 1403 گوشی ارزان قیمت سامسونگ بهار 1403

اگر قیمت بیش از 50 میلیون تومانی گوشی گلکسی اس 24 برایتان بیش از اندازه بالاست، می‌توانید به عنوان جایگزینی آبرومند برای این گوشی پرچمدار، گلکسی اس 23 اف ای را خریداری کنید. این گوشی با طراحی بسیار جذاب و مشخصات فنی عالی خود به مرزی بین گوشی‌های میانرده و پریمیوم تبدیل شود که بسیاری قابلیت‌های پرچمداران خوشنام سامسونگ را با قیمتی عالی به کاربران عرضه می‌کند. گلکسی اس 23 اف ای به جز دوربین فوق‌العاده باکیفیت و توانمند، تا چهار سال نیز توسط سامسونگ پشتیبانی شده و می‌توانید تا سال 2026 تمامی نسخه‌های جدید اندروید و بروزرسانی‌های نرم افزاری و امنیتی سامسونگ را دریافت کنید.

سامسونگ در طراحی S23 FE به‌طور واضحی از پرچمداران سری گلکسی S23 و S24 الهام گرفته و از یک قاب آلومینیومی و لایه محافظ گوریلا گلس 5 بهره برده است. بعلاوه، صفحه نمایش 6.4 اینچی این گوشی نیز رزولوشنی 1080p داشته و نرخ رفرش تطبیقی بین 60 تا 120 هرتز را ارائه می‌کند که ضمن ارائه تجربه بصری بسیار عالی به مدیریت مصرف شارژ دستگاه نیز کمک می‌کند.

سامسونگ همانند سری اس 24، گلکسی اس 23 اف ای را نیز با دو تراشه مختلف روانه بازار کرده؛ به‌طوری که در برخی بازارها شاهد استفاده از تراشه اگزینوس 2200 در این گوشی هستیم؛ درحالیکه برخی نقاط دیگر جهان نیز این گوشی را مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 به فروش می‌رسانند! کره‌ای‌ها همچنین با تعبیه محفظه بخار در این گوشی میانرده پریمیوم نگرانی‌های موجود در خصوص عملکرد حرارتی آن را نیز برطرف کرده و حداکثر عملکرد آن را تضمین نموده‌اند.

اس 23 اف ای در نسخه‌های مختلف به دست مشتریان خواهد رسید. با این وجود حداکثر میزان رم دستگاه 8 گیگ و حداکثر حافظه داخلی نیز 256 گیگ خواهد بود که برای مالتی تسکینگ و نیز ذخیره فایل‌های مختلف کاملا کفایت خواهد کرد. در کنار تمامی این موارد عملکرد ماژول دوربین نیز دیگر برگ برنده این گوشی خواهد بود که بالاتر از بسیاری میانرده‌ها و هم‌تراز برخی پرچمداران یکی دو سال اخیر دنیای اندروید قرار می‌گیرد. ماژول دوربین این گوشی از یک حسگر 50 مگاپیکسلی قدرتمند اصلی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی تله فوتو با بزرگنمایی سه برابری و یک ماژول 12 مگاپیکسلی فوق عریض بهره خواهد برد و دوربین سلفی هم 10 مگاپیکسلی خواهد بود.

به‌طور کلی پسوند «FE» در گوشی‌های سامسونگ به‌معنای پرچمدار اقتصادی است! بر همین اساس، گلکسی اس 23 اف ای را باید یکی از بهترین گوشی های ارزان قیمت سامسونگ در بهار 1403 نامید که شاید از دیگر محصولات حاضر در این لیست گران‌تر باشد، اما کاملا هم‌تراز یک پرچمدار عمل کرده و قیمتی بسیار مناسب‌تر دارد!

در گجت نیوز بخوانید:
مقایسه سامسونگ گلکسی A54 با گلکسی S23 FE ؛ میان‌رده یا قاتل پرچمداران؟ مقایسه سامسونگ گلکسی اس 23 با گلکسی S23 FE؛ کدام ارزش خرید بالاتری دارد؟

نظر شما