شناسهٔ خبر: 66466132 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

تبلت جدید HTC با قیمت عالی و امکانات مناسب از راه رسید

صاحب‌خبر -

تبلت جدید HTC با قیمت زیر ۱۸۰ دلاری و امکانات مناسب رونمایی شد. در ادامه با مشخصات فنی کامل تبلت HTC A101 Plus Edition بیشتر آشنا شوید.

شرکت اچ‌تی‌سی در جولای سال ۲۰۲۲، تبلت HTC A101 را در بازارهای رو به رشد عرضه کرد. تقریباً پس از دو سال، حالا این برند از نسل جدید تبلت خودش به‌نام HTC A101 Plus Edition پرده برداشته است. در ادامه نگاهی به مشخصات و قیمت تبلت جدید HTC خواهیم انداخت.

مشخصات و ویژگی‌های تبلت جدید HTC

تبلت اچ تی سی از یک صفحه‌نمایش ۱۰.۹۵ اینچی IPS با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ بهره می‌برد. این تبلت از تراشه Unisoc T606 با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز قدرت می‌گیرد. اما در کمال تعجب با وجود پسوند Plus در نام این مدل، عملکرد آن نسبت به تبلت HTC A101 که از تراشه Unisoc T618 بهره می‌برد، کمی پایین‌تر خواهد بود.

تبلت جدید HTC مدل A101 Plus Edition 2024 تبلت جدید HTC مدل A101 Plus Edition 2024

این تبلت با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود که امکان ارتقاء آن تا ۲۵۶ گیگابایت با استفاده از کارت حافظه microSD وجود دارد. همچنین، باتری این دستگاه ظرفیتی برابر با ۷۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعت داشته و از شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. خبر خوشحال‌کننده این است که A101 Plus Edition جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید، یعنی اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند.

تبلت جدید HTC مدل A101 Plus Edition 2024 تبلت جدید HTC مدل A101 Plus Edition 2024

دوربین پشتی دستگاه، دوگانه و ۱۳ مگاپیکسلی است و در جلوی آن نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای مناسب تماس‌های تصویری تعبیه شده است. از دیگر مشخصات تبلت اچ تی سی می‌توان به چهار اسپیکر، قابلیت تشخیص چهره، پشتیبانی از وای‌فای دو بانده ۸۰۲.۱۱، بلوتوث ۵.۰، درگاه USB Type-C و دو شیار سیم‌کارت نانو اشاره کرد. ابعاد این تبلت ۲۵۶.۶ در ۱۶۸.۲ در ۷.۵ میلی‌متر و وزن آن ۵۰۱ گرم است.

قیمت و زمان عرضه HTC A101 Plus Edition

این تبلت در روسیه با قیمت ۱۵,۹۹۰ روبل که تقریباً معادل ۱۷۰ دلار آمریکا است به فروش می‌رسد. رنگ‌های قابل انتخاب برای گجت جدید اچ‌تی‌سی شامل خاکستری و نقره‌ای می‌شود.

در گجت نیوز بخوانید:
وان پلاس پد ۲ با این مشخصات به قدرتمندترین تبلت دنیا تبدیل خواهد شد ۵ اکسسوری ارزان قیمت که تبلت شما را تبدیل به لپ تاپ می‌کنند تبلت اقتصادی ردمی پد پرو با اسنپدراگون 7s نسل 2 معرفی شد تبلت سامسونگ گلکسی Tab S6 Lite معرفی شد

نظر شما