شناسهٔ خبر: 66466085 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جزییات برگزاری آزمون استخدامی ۱۳ هزار داوطلب در مازندران اعلام شد

ساری- ایرنا- معاون آموزشی و کارآفرینی جهاد دانشگاهی مازندران، از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش با حضور بیش از ۱۳هزار داوطلب در استان خبرداد.

صاحب‌خبر -

سیدمرتضی ساداتی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آزمون استخدامی آموزش و پرورش، جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه در هفت حوزه امتحانی واقع در شهرهای بهشهر، ساری، قائم‌شهر، بابل، بابلسر، نوشهر و چالوس برگزار می‌شود.

معاون آموزشی و کارآفرینی جهاد دانشگاهی مازندران تصریح کرد: در شهرستان بابل دانشگاه علوم و فنون، دانشگاه نوشیروانی، در بابلسر دانشگاه مازندران، در بهشهر دانشگاه علم و فناوری، در چالوس دانشکده میراث فرهنگی و در نوشهر دانشگاه آزاد، دبیرستان شاهد دختران، موسسه آموزش عالی مارلیک، در ساری نیز دانشگاه پیامبر اعظم، آزاد ساری، علوم کشاورزی، فنی و حرفه‌ای، موسسه آموزش عالی ادیب، در قائمشهر هم در دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار می‌شود.

جزییات برگزاری آزمون استخدامی ۱۳ هزار داوطلب در مازندران اعلام شد

پیشتر مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در گفت و گویی در ساری افزود: امسال حدود ۳۵۰ معلم در مقطع ابتدایی و ۷۰۰ نفر دیگر نیز در نقطع متوسطه اول و دوم جذب آموزش و پرورش مازندران خواهند شد.

حسین کمالی با بیان این‌که، آزمون استخدامی جذب معلمان در مقطع ابتدایی در ۱۴ اردیبهشت ماه امسال برگزار خواهد شد، اظهار داشت: امسال در این آزمون تنوع رشته تحصیلی نیز لحاظ شده و دانش آموختگان علوم پایه نیز حق شرکت در آزمون را دارند.

وی گفت: آزمون استخدامی ویژه جذب معلمان در مقاطع متوسطه اول و دوم نیز برابر تمهیدات صورت گرفته قرار است اواخر خرداد و اوایل تیرماه برگزار شود.

به گزارش ایرنا، امسال ۶۷ هزار معلم جدید از طریق آزمون استخدامی کشوری وارد کلاس های درس می شوند که از این تعداد ۲۸ هزار و ۱۸ معلم در مقطع ابتدایی، حدود ۲۸ هزار نفر در مقاطع متوسطه اول و دوم و حدود ۱۱ هزار نفر در حوزه معاونت پرورشی جذب دستگاه تعلیم و تربیت کشور می شوند.

نظر شما