شناسهٔ خبر: 66768340 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آخرین سخنان آیت‌الله رئیسی در جمع مردم کرمان

آیت‌الله رئیسی در آخرین سخنان خود در جمع مردم کرمان گفت: این شهادت‌ها سرمایه و پشتوانه عظیمی برای قدرت نظام است و مسئولیت مسئولان را مضاعف می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی؛ رئیس‌جمهور شهید کشورمان در آخرین سخنان خود در جمع مردم کرمان در آیین وداع با پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در مصلی بزرگ امام این شهر، با ادای احترام به شهدا و خانواده شهدا و مردم استان کرمان، و عرض تسلیت به مردم کرمان و تبریک برای ایستادگی و مقاومت و پیروزی‌هایی که مردم این استان در عرصه‌های مختلف آفریدند، گفت: مردم یقیق داشته باشند که این شهادت‌ها همواره به عنوان سرمایه نظام و پشتوانه عظیم برای قدرت نظام خواهد بود و مسئولیت مسئولان مضاعف خواهد شد.

 

.

 

آیت الله رئیسی افزود: ابتلا و امتحان و آزمون مسئولان در این شهادت‌ها و ایثارها آزمون بسیار سختی است و باید با همه وجود خدمتگزار خالصانه مردم عزیز باشند.

وی با بیان اینکه این شهادت‌ها، رشادت‌ها و ایستادگی‌ها مسئولیت‌آور است، گفت: یقین بدانید حضور با معنای مردم و پشتیبانی مردم از نظام جمهوری اسلامی، استراحت و آرام را از دشمن گرفته است.

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه دشمن مستأصل است و به دلیل همین استیصال، زنان و کودکان را در غزه می‌کشد، تاکید کرد: پیروزی حق و نابودی باطل وعده الهی است.

به گزارش تسنیم آیین گرامیداشت و وداع جانسوز با پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان جمعه 15 خرداد 1402 با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی؛ رئیس‌جمهور شهید کشورمان در مصلی بزرگ امام علیه السلام شهر کرمان برگزار شد و این آخرین حضور آیت‌الله رئیسی در جمع مردم کرمان بود .

انتهای پیام/511/

نظر شما