شناسهٔ خبر: 66464587 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مراسم تجلیل از مربیان حلقات صالحین حوزه بسیج فاطمیه برگزار شد

همزمان با گرامیداشت هفته معلم، مراسم تکریم و تجلیل از مربیان حلقات صالحین پایگاه‌های تابع حوزه بسیج فاطمیه با حضور مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) برگزار گردید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم؛ همزمان با فرارسیدن هفته گرامی داشت مقام معلم، به همت تعلیم و تربیت حوزه فاطمیه، با حضور حجت الاسلام مجید رنجبر مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در جمع سرمربی و مربیان حلقات صالحین این حوزه، گوشه ای از زحمات این عزیزان، مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.

حجت الاسلام رنجبر مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در این مراسم، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته معلم و با اشاره به نقش و جایگاه مقام و منزلت مربیان اظهار داشت: مربیان حلقات صالحین مانند یک معلم دلسوز با تاسی از انبیاء الهی و با بیان عقاید اسلامی، قدم در مسیر تعلیم و تربیت نهاده و با برنامه های مناسب، جوانان و نوجوانان را با ارزش های انقلاب و اسلام آشنا می سازند.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که آینده این کشور به دست جوانان است ادامه داد: مربیان حلقات صالحین در پایگاه های مقاومت بسیج، با تربیت جوانان انقلابی، نقش موثری در کادرسازی برای آینده این سرزمین دارند.

حجت الاسلام رنجبر با تاکید بر ایجاد فضای دوستانه و صمیمی با متربیان ابراز داشت: ما باید در حلقات صالحین با ایجاد محیط محبت آمیز، جوانان را شیفته و علاقه مند به مسجد کنیم.

در پایان این مراسم، با حضور مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) و فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمیه، از سرمربی و مربیان حلقات صالحین این حوزه، تجلیل شد.

انتهای پیام/ف.یوسفی

نظر شما