شناسهٔ خبر: 66459465 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

ورود دانشجویان عمره‌گزار ایرانی به مدینه منوره

دو کاروان از دانشجویان عمره‌گزار ایرانی برای زیارت مسجدالنبی(ص) و انجام مناسک عمره وارد مدینه منوره شدند و مورد استقبال قرار گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج، دو کاروان از دانشجویان عمره‌گزار ایرانی شامگاه چهارشنبه، 12 اردیبهشت‌ماه، وارد مدینه منوره شدند و در هتل «مختار العالمی» این شهر مورد استقبال قرار گرفتند.

نمازی، مسئول ستاد مدینه در مراسم استقبال از این دو کاروان در سخنان کوتاهی، سفر اساتید و دانشجویان به مدینه منوره را از طرف مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در شهر پیامبر(ص) و ستاد مدینه منوره خیر مقدم گفت و سفری پر خیر و تؤام با بهره معنوی را برای آنان آرزو کرد.

گفتنی است، مدت حضور کاروان دانشگاهیان در مدینه منوره 5 روز است که طی آن ضمن زیارت مسجد رسول الله(ص) و مرقد ائمه بقیع(علیهم السلام)، از اماکن تاریخی و مقدس این شهر از جمله محل وقوع غزوه احد، مسجد ذوقبلتین (محل تغییر قبله از مسجدالاقصی به مسجدالحرام) و مسجد قبا(نخستين مسجدی که در اسلام بنا شده است) بازدید خواهند کرد و در پایان سفر به مدینه در مسجد شجره محرم شده و به مکه مکرمه مشرف می‌شوند.

گفتنی است این دو کاروان که شامل 170 استاد و دانشجو بودند، نخستین کاروان‌های دانشجویی عمره‌گزارند که بعد از وقفه 9 ساله وارد مدینه منوره شدند.
انتهای پیام

نظر شما