شناسهٔ خبر: 66456600 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با تکیه بر نیروی ایمان و معنویت در تمامی عرصه‌های دفاعی و امنیتی پیروز هستند

حجت الاسلام کمالی گفت: آمادگی و موفقیت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی در دفاع از نظام اسلامی در اقصی نقاط جهان به واسطه تکیه بر نیروی ایمان و معنویت است که این مهم در بین بسیجیان و پاسداران موج می‌زند و این را مرهون مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امروز همزمان با هفته عقیدتی سیاسی؛ اساتید حوزه‌های علمیه و روحانیون استان، مربیان عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) استان با آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار کردند.

حجت الاسلام کمالی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در این دیدار، با گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در بسیج و سپاه، گفت: امروز آمادگی در نیرو‌های مسلح به اوج خود رسیده و در تمام نقاط جهان که نامی از جمهوری اسلامی ایران باشد، امنیت در اوج خود قرار دارد.

وی با بیان اینکه امروز طلایی‌ترین عصر شیعه را داریم، گفت: امروز رزمندگان نظام مقدس جمهوری اسلامی خصوصا سپاه پاسداران و بسیج در دفاع از نظام اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی آمادگی کامل دارند.

حجت الاسلام کمالی افزود: پاسداران و رزمندگان اسلام در تمامی نقاط جهان که متعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، آماده هستند که اگر کوچکترین اشتباهی از رژیم صهیونیستی، استکبار جهانی و آمریکا رخ دهد با پاسخ محکم رزمندگان اسلام مواجه می‌شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: رزمندگان اسلام به لطف خدا از روحیه بالای معنوی و دینی برخوردار هستند که امروز شاهد تأثیر اندیشه‌های معنوی و اسلامی جمهوری اسلامی در مرکز و قلب سرزمین‌های اروپا و آمریکا هستیم.

وی به عملیات پیروزمندانه و مقتدرانه "وعده صادق" اشاره کرد و گفت: به فضل خداوند جمهوری اسلامی در دفاع از حقوق خود با این عملیات رژیم متجاوز صهیونیستی را تنبیه کرد.

حجت الاسلام کمالی گفت: آمادگی و موفقیت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی در دفاع از نظام اسلامی در اقصی نقاط جهان به واسطه تکیه بر نیروی ایمان و معنویت است که این مهم در بین بسیجیان و پاسداران موج می‌زند و این را مرهون مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) ادامه داد: بیانات حضرت آیت الله عبادی نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی در این مسیر برای ما راهگشاست.

وی ادامه داد: همان خدایی که ما را از فتنه دشمنان در صحرای طبس با موفقیت عبور داد، از اروند عبور داد، از فتنه‌های این سال‌ها عبور داد، همون خدا موشک‌های های ایران اسلامی را از لایه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی عبور داد و به اهداف مورد نظر در سرزمین‌های اصابت کرد و دشمن متجاوز صهیونیستی را تنبیه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما