شناسهٔ خبر: 66447337 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نویدکیا: باید کیفیت بازی ها را برای کسب امتیازات خانگی بالاتر ببریم

کرمان- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به اینکه باید کیفیت بازی ها را بهتر کنند تا در خانه امتیازات خوبی بگیرند گفت: در این بازی متاسفانه به پیروزی دست پیدا نکردیم و این موضوع برای ما اذیت کننده است زیرا امتیاز بسیاری از بازی های خانگی را از دست داده ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محرم نویدکیا شامگاه چهارشنبه در نشست خبری بعد از بازی مس رفسنجان مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، اظهار داشت: با وجود فشار زیادی که روی تیم بود اما بازی خوبی بود و چندین موقعیت خوب داشتیم ولی متاسفانه برخلاف جریان بازی گل خوردیم و تمرکزمان به هم ریخت.

وی با اشاره به اینکه در نیمه دوم خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم بیان کرد: بازیکنان ما از دقیقه ۷۰ به بعد خسته بودند و در دقیقه‌های پایانی، گل‌گهر مقداری نسبت به ما بهتر بازی کرد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان عنوان کرد: با توجه به بازی جام حذفی با پیکان و اینکه بازیکنان ۱۲۰ دقیقه تلاش کرده بودند بازیکن کمی برای جایگزینی داشتیم و با همین این موارد از بازیکنانم تشکر می کنم.

وی در جواب به این سوال که بازیکنانش موقعیت های گل زیادی را از دست داده اند گفت: وقتی تیمی موقعیتی را به وجود می آورد یعنی سعی می‌کند کارش را خوب انجام دهد و زدن ضربات آخر به خلاقیت بازیکنان نیز مربوط است.

وی توضیح داد: بازیکنان ما واقعا تلاش‌شان را می‌کنند، مقداری هم شاید مربوط به بازی قبل‌مان با پیکان باشد که خسته بودند.

نویدکیا راجع به اینکه آیا نبود منتظر محمد در بازی روی عملکرد تیمش مقابل گل‌گهر تاثیری داشت یا خیر، تصریح کرد: منتظر محمد بازیکن باکیفیتی است، ولی چون کاپیتان تیم امید کشورش بود اجازه دادیم که به تیم کشورش کمک کند که البته می‌توانستیم اجازه ندهیم، اما دور از انصاف بود.

وی ادامه داد: بودن منتظر محمد مسلما دست ما را بازتر می‌کرد تا شرایط بهتری برای تیم داشته باشیم، اما بازیکن عراقی ما احتمال اینکه به المپیک برود، وجود دارد و این می‌تواند اعتباری هم برای تیم مس رفسنجان داشته باشد.

وی درباره وضعیت آب و هوا و تاثیر آن روی کیفیت و عملکرد تیمش گفت: موضوع آب و هوا بهانه است که بگویم چون باران آمد نبردیم، اینطور نیست، کیفیت زمین خوب است، و باران نمی‌تواند بهانه‌ای برای ما باشد.

سرمربی تیم فوتبال مس اظهار کرد: توقعم از خودم و بازیکنانم بیشتر است و خیلی کار خاصی نکردیم، فقط سعی کردیم مقداری شرایط تیم را بهتر کنیم که امیدوارم در نهایت وقتی لیگ تمام می‌شود آن موقع ببینیم کسی که بالای سر تیم بوده توانسته به تیم کمک کند یا خیر.

به گزارش ایرنا، دیدار دربی استان کرمان بین تیم های فوتبال گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان در هفته ۲۵ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت و این دیدار برنده ای نداشت.

تیم فوتبال مس رفسنجان پس از این بازی با ۳۰ امتیاز در جایگاه نهم و گل گهر سیرجان با ۳۴ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی لیگ برتر کشور جام خلیج فارس قرار گرفتند.

نظر شما