شناسهٔ خبر: 66796327 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه موقت همدان:

رئیسی اخلاص در عمل داشت

همدان-امام جمعه موقت همدان گفت: اخلاص در گفتار با اخلاص در عمل فرق دارد رئیسی اخلاص در عمل داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسن فاضلیان در جمع عزاداران مردم تویسرکان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید یکی از خصوصیات بارز شهید جمهور را اخلاص آن مردم بزرگ نام برده اند و این کم چیزی نیست، اخلاص در گفتار با اخلاص در عمل فرق دارد، خدا فرموده اند بندگان محبوب من به اخلاص می‌رسند.

وی اشاره کرد: آیت‌الله رئیسی اخلاص در عمل داشت، در مناظرات به ایشان اهانت‌های بسیاری کردند، اما ایشان سکوت کرد همین شد که بهشتی دوم لقب گرفته است.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه اخلاص، مردمی بودن، تواضع و فروتنی را از دیگر خصوصیات شهید رئیسی است افزود: ایشان سه سال تولیت آستان امام رضا (ع) را برعهده داشتند و هر شب قبل از نماز صبح کنج رواق بالای سر امام رضا (ع) بودند.

حجت الاسلام فاضلیان ادامه داد: تولیت استان امام رضا (ع) مسئولیت و کار سنگینی است و آیت‌الله رئیسی هر وقت مشهد بود اعمال را به نحو صحیح انجام می‌دادند.

وی یادآور شد: رئیسی خادم ملت، محرومان و مستضعفان بود و در سفر اخیر که ایشان برای افتتاح یک پروژه با آن شرایط جوی رفته بودند شاهد این ادعا است.

حجت الاسلام فاضلیان در ادامه با بیان اینکه یک چهارم دنیا به مردم ایران تسلیت گفتند خاطرنشان کرد: برای این سید سه روز لبنان و سوریه عزای عمومی اعلام می‌کند و برخی کشورهای دیگر یک روز عزای عمومی اعلام کردند چون آیت‌الله رئیسی قلب دنیا این‌گونه برایش می‌تپید.

امام جمعه موقت همدان گفت: رهبر انقلاب اسلامی فرمودند رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت چون در سیل و زلزله و باد و باران برای مردم فعالیت می‌کرد و اینها مردان مرد، مردانی از جنس بهشتی و رجایی هستند.

حجت الاسلام فاضلیان تصریح کرد: رئیسی رئیس‌جمهوری بود که از تمام افرادی که در این سمت فعالیت داشتند، سبقت گرفت و برای نفر بعد هم کار را سخت کرده است چراکه باید ادامه‌دهنده این راه باشند.

وی در پایان متذکر شد: شهید آیت‌الله رئیسی تعطیلی نمی‌شناخت، زمانی که به ایشان می‌گفتند چرا پروژه‌ها را چند بار بازدید می‌کنید در پاسخ گفتند تا مشکل حل نشود بارها به هر شهرستان و هر پروژه سر میزنم چون ایشان مرد میدان و خط اول بود.

نظر شما